[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - MÃ…NEDENS ATV FØRER - September 2008

MÅNEDENS ATV FØRER - September 2008

Hver måned plukker vi ut en fører her fra forumet, tar en prat og haler ut hva personen driver med :)

MÅNEDENS ATV FØRER - September 2008

Innlegg :-) » 08 Sep 2008, 20:14

Navn
Runar Moen
Alder
tjuefemten
Sted
Herre
Medlem av klubb
ATV Touring

Kjører atv type
Slik Can-Am 800 max xt med 235/45-17 dekk. Veske forran og box bak.
Speilforhøyere, bling girspak og rails på box. Varmehåntak

Litt om meg selv
Startet med atv i 2008. Kjøpte (ble lurt) en Polaris X2 500 efi, som ikke holdt mål.
Etter tre store opphold på verksted, ble den byttet ut til fordel for en degos sykkel.

Liker best å kjøre
Liker best og kjøre på vei. Er kansje ikke helt den store "puttre av gårde på 300 mil tur
med stopp hvert 15 minutt" sjåføren, men mere en som gjerne flekker avgårde 25 mil, og tar resten av dagen fri.

Planer fremover
21 september reiser jeg på atv tur til Rocky Mountain/Buena Vista. Der skal jeg rase rundt og over fjellet i 5 dager.

Ellers planlegger jeg en atvtur til alpene i Frankrike/Sveits/Italia/Østrike våren/sommeren 2009.
Er det noen flere som vil være med ?

Helt til slutt
Er som de fleste vet gennerelt motstander av ett (ingen navn) amerikansk atv merke.
Det er på grunnlag av egene erfaringer :)

Høsten kommer, så ta en titt på sykkel og fiks alt av dårlige dekk, lys som er feilstilt eller som ikke virker.
Kjør forsiktig og bruk hodet.


Bilde
:-)
 

Re: MÅNEDENS ATV FØRER - September 2008

Innlegg fritti500 » 08 Aug 2010, 10:28

var det tilfeldigvis polaris du mente?
Brukerens avatar
fritti500
450ccm
 
Innlegg: 191
Registrert: 09 Mai 2010, 15:00
Bosted: flate jæren
Stolt fører av:


Gå til Månedens fører

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest