[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Alarm og GPS tracker til ATV

Alarm og GPS tracker til ATV

Bagger, GPS, Varme i håndtak osv...

Alarm og GPS tracker til ATV

Innlegg Tommi » 07 Mai 2010, 12:08

Hei alle sammen. Jeg har fått et agentur på en tracker og alarm til ATV, MC, bil båt ja alt du måtte ønske deg, men lurer litt på interessen for slike produkt. (Dette er ikke reklame, jeg vil ikke nevne navn eller firma)
Alarmen fungerer slik at ved vibrasjon på atv, eller bevegelse utenfor en definert sone sendes SMS til inntil 3 brukere. SMS inneholder kartbilde. Er enheten også i bevegelse vil du se enheten din live i kartet. Har du flere sporingsbrikker vil alle dukke opp i kartet på din pc som parkert om de står stille, eller bevege seg ved flytting.

Dette er en tjeneste som ikke krever abonnement, kun et kontantkort i enheten. Kartløsningen er webbasert og følger med i løsningen. Det er fjernkontroll for å skru av og på. Dette skal koste mellom 3000 og 4000 kr. Er dette noe som er intressant for ATV miljøet?

Det kan også om ATV klubbene ønsker det settes opp i et medfølgende flåtestyringsprogram slik at alle medlemmene hele tiden kan se hvor hverandres ATV er.
Jeg ble selv frastjålet min Polaris 700 EFI mossy oak i februar, og vet at de 2 mnd før du får oppgjør stinker. Det er mye bedre med balltreløsningen. Har alle trackere blir vi kanskje kvitt tyveri. Min nue Polaris kommer i slutten av Mai, håper jeg.

Kom med tilbakemelding, igjen dette er bare for å lodde stemningen for et slik system jeg egentlig tenker å selge til proffmarkedet. (Kanskje jeg kan teste ut produktet her på forumet hvis dere tillater det)

Mvh Tom Robert
Tommi
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 21 Mar 2010, 20:55

Re: Alarm og GPS tracker til ATV

Innlegg Wikingen » 07 Mai 2010, 21:02

Heisan.
Dette høres i utgangspunktet meget interessant ut. [oh yes]

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold

Re: Alarm og GPS tracker til ATV

Innlegg Krafse » 08 Mai 2010, 08:53

Hei!

Høres jo interesant ut ja. Er det batteri i enheten slik at den også fungerer hvis noen skulle forsøke og koble den vekk fra strømmen? Fikk slik på jobbbilen, den fungerer i 5 dager etter strømmen er kuttet. Den sier vel i fra også hvis den blir frakoblet?

Mvh
Lars Dybdal
Can Am 650 Max xt
Krafse
150ccm
 
Innlegg: 44
Registrert: 16 Apr 2010, 20:16
Bosted: Lier/Sylling
Stolt fører av:

Re: Alarm og GPS tracker til ATV

Innlegg Tommi » 09 Mai 2010, 20:55

Det har batteri til 36 timer live feed av posisjon, med batterisave varer batteri i 2 mnder. Posisjon hvert 15 minutt. Den kan koples til atv batteriet, hvis noen bryter strømmen sendes det sms, og sporingsinfo sendes ut til deg.
Tommi
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 21 Mar 2010, 20:55

Re: Alarm og GPS tracker til ATV

Innlegg danilo0702 » 09 Mai 2010, 21:02

nøyaktig saan system har jeg bestillt. Fordel er at det trenges ingen abonement og vil koste bare 1000,- nok.
http://www.minib2c.de/products.php?8640 ... 80ab293843
mvh Danilo
Renegade 800
10 inn--15 ute
Maxxis Ceros 26x 9R12 foran
Maxxis Ceros 26x11R12 bak
danilo0702
650ccm
 
Innlegg: 343
Registrert: 15 Jan 2010, 12:45
Bosted: Kvål (Trondheim)


Gå til Ekstrautstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester