[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Bredde på brøyteskjær?

Bredde på brøyteskjær?

Bagger, GPS, Varme i håndtak osv...

Bredde på brøyteskjær?

Innlegg tazzat » 02 Jan 2011, 18:43

Hva er fornuftig bredde på brøyteskjær?
Har handlet meg en Kymco MXU 500 og fikk med et skjær som er 1m og synes det er vell kort og tenkte å forlenge det litt men lurer på hvor mye eller om det er nødvendig?
Nå er ATVen bedere enn skjæret.
tazzat
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 02 Jan 2011, 18:39

Re: Bredde på brøyteskjær?

Innlegg Smurfen » 02 Jan 2011, 20:56

Hvor mye du behøver å forlenge de er vel opp til deg, men mitt skjær er 150 mener jeg. Har hatt på et 135 også, begge fungerer fint men trorjeg ville fått det bredere en Atv ialle fall..
Smurfen
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 01 Jan 2011, 19:58
Bosted: Holmestrand
Stolt fører av:

Re: Bredde på brøyteskjær?

Innlegg tazzat » 02 Jan 2011, 21:18

Snøen har regnet vekk her så jeg får ikke testet noe særlig..
tazzat
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 02 Jan 2011, 18:39


Gå til Ekstrautstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron