[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - SpørsmÃ¥l og svar ang. WAC

Spørsmål og svar ang. WAC

All informasjon om turen samlet på et sted.

Spørsmål og svar ang. WAC

Innlegg TG » 07 Apr 2008, 19:20

I denne tråden vil vi legge ut de spørsmål vi får inn etterhvert, og vil etter beste evne prøve å gi så fornuftige svar som mulig.
I hovedsak vil dette dreie seg om regler og øvelser for årets WAC Challenge.

Spørsmål sendes på pm til undertegnende.

TG
Sist endret av TG den 10 Apr 2008, 19:11, endret 1 gang
President
©WAC - World ATV Challenger
TG
Åndelig villeder
 
Innlegg: 190
Registrert: 04 Mar 2007, 19:54
Bosted: Vegårshei
Stolt fører av:

Innlegg TG » 07 Apr 2008, 19:32

Anonym spør: Hvor kan jeg sende en eventuell protest?

Svar: Denne gir du skriftlig, i 2 eksemplarer, til den utpekte Chief Referee .
Vær oppmerksom på at protesten din aldri vil bli tatt til følge. Du vil derimot få 5 minus poeng for kverulerende oppførsel.
Du kan imidlertid også velge å protestere muntlig på en avgjørelse, men denne vil heller ikke på noen måte bli tatt til følge. Her kan du oppnå fra 2 minus poeng og oppover. Her vil utstrakt bruk av skjønn bli brukt.


Okelbo og Kobelco spør: Vi må på do akkurat når det er vår tur til å starte. Hva gjør vi ?
Svar: Knip igjen, vi er ikke i Danmark for å gjødsle.
Hvis dere, mot formodning, velger tømming, så vær forberedt på straffe poeng.


Phrode & Mr.Hansen spør: Hva er riktig fremgangsmåte hvis vi har spørsmål av dypere karakter for gjeldene regler?

Svar: Hei Phrode & Mr.Hansen . En riktig fremgangsmåte vil være å rette disse direkte til undertegnende. Flott at dere har litt dypere spørsmål og ingenting er flaut å spør om. Det er ikke så mange som er opptatt av det estetiske og ikke minst det som har med senvirkninger å gjøre etter at man har deltatt i en slik konkurranse.
Hvis dere er litt sjenerte kan vi godt legge disse spørsmålene ut under anonymt.
Men vær oppmerksom på at spørsmål av intim karakter ikke besvares. Der finnes eget forum for slikt.


Phrode spør: Jeg har i anledning turen og ikke minst den forestående WAC konkurransen kjøpt meg helt ny ATV. Må innrømme at jeg har besøkt en lokal racing garasje for noen små modifikasjoner. De fortalte meg at dette ikke var farlig å gjøre, men jeg er ikke sikker på om de viste helt hva de pratet om. Mitt høyeste ønske denne sesongen er å få en god plassering i konkurransen og vil ikke risikere å bli disket pga av dette.

Kan jeg risikere å bli disket hvis dette blir oppdaget på WAC sin tekniske kontroll?


Svar: Ja dette kan få følger hvis disse modifikasjonene du snakker om er gjort av tilsynelatende ustabile lokale bønder og i tillegg er av en slik art at det kommer i berøring av det WAC regleverke betegner som superfluous modification.
WAC`s regelverket er ett omfattende og komplisert oppslagsverk.
Under tråden WAC skal jeg få lagt ut mer informasjon om den teknisk kontroll før konkurransen, samt noen av de mest relevante reglene når det gjelder modifikasjon på kjøretøy og fører.
President
©WAC - World ATV Challenger
TG
Åndelig villeder
 
Innlegg: 190
Registrert: 04 Mar 2007, 19:54
Bosted: Vegårshei
Stolt fører av:

Innlegg TG » 10 Apr 2008, 19:12

Torkel spør: WAC - Dänemark Ich möchte Sie verbinden Konkurrenz. Mein weeler vier ist ein Esel. Aber das ist kein Problem. JA?


Svar: Nein Torkel, das ist keine problem. Do und deine esel Helga ist seer willkommen zu ansehen, so viel ihr vermögen.
Achtung! Nicht in das Piste gegangen.
President
©WAC - World ATV Challenger
TG
Åndelig villeder
 
Innlegg: 190
Registrert: 04 Mar 2007, 19:54
Bosted: Vegårshei
Stolt fører av:


Gå til Danmarkstur 2008

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron