[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Stereoanlegg for Polaris RZR

Stereoanlegg for Polaris RZR

Montere nytt elektrisk utstyr, endringer eller problemer med eksisterende. El info eller lign...

Stereoanlegg for Polaris RZR

Innlegg Vedstabel » 29 Des 2010, 22:24

Hei. Jeg har funnet et bra stereoanlegg for min Polaris RZR:

http://www.blackrhinoperformance.com/Pr ... 02-RZ.aspx

Settet inneholder 2 høytalere, en sub og en forsterker.
Høytalerene plaseres under dashbordet på hver side, og forsterkeren regner jeg med at legges i rommet under panseret.
Men det jeg ikke forstår er hvor det er tenkt at suben skal plaseres?

Noen som har idè eller annet å si før jeg kjøper stereoanlegget?
Vedstabel
80ccm
 
Innlegg: 17
Registrert: 11 Jun 2010, 17:09

Re: Stereoanlegg for Polaris RZR

Innlegg Wikingen » 30 Des 2010, 02:09

DYRT!! [WHAT] [WHAT] [WHAT]
Sjekk ut litt båtutstyrs-sjapper og se hva de har å tilby.
Sinnsykt mye bra til båt, som derfor er sprutsikkert/vanntett. [oh yes]

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold

Re: Stereoanlegg for Polaris RZR

Innlegg edgar » 30 Des 2010, 18:46

vet ikke om eg hadde brukt penger på stereo.
det er sinsykt mye bråk av rzr.(har hatt en rzr 2009 mod)
kjøp heller feite dekk.
va kjempefornøyd med rzr har det ikke vært for att den bråket så jævelig.
edgar
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 19 Jun 2010, 18:34
Stolt fører av:

Re: Stereoanlegg for Polaris RZR

Innlegg Svein Georg » 30 Des 2010, 19:46

Hadde heller kjøpt kommunikasjonssett Interphone F4, med forbindelse til mobiltelefonen. viewtopic.php?f=34&t=5608
Musikk på telefonen og du har musikk rett i øra, samt at du kan ta imot telefoner mens du kjører. Har du med deg passasjer, trenger du 2 sett. Betalte ca 1100 pr sett, og de fungerer. Prøvde den i max hastighet for å teste intercommen, suveren, ingen problem i det støynivået.
Svein Georg,
CanAm 800 MAX XT
Svein Georg
CanAm 800 MAX XT 08
 
Innlegg: 301
Registrert: 11 Des 2007, 22:29
Bosted: Sandefjord
Stolt fører av:


Gå til Elektrisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron