[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Dinli DMX 801 måler alt for høy fart på speedometer

Dinli DMX 801 måler alt for høy fart på speedometer

DL 901, DL 801...

Dinli DMX 801 måler alt for høy fart på speedometer

Innlegg alloutbass » 27 Jul 2012, 10:58

hei! har en Dinli 801 (270ccm) som måler alt for høy fart på speedometeret.. den viser omtrent normalt opp til rundt 30km/t og opp over der så måler den for mye. når jeg kjører ved siden av en scooter som holder 40km/t eller en Polaris Sportsman 500 som også viser 40 på speedo'en så¨viser min 60.. kjører jeg ved siden av en sportsman 500 som holder toppfart (Ca 90km/t) så viser min hele 120... noen som vet hvorfor, og hvordan det eventuelt kan justeres ? takker for alle svar!
Mvh Martin :)
alloutbass
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 23 Jul 2012, 22:57
Stolt fører av:

Gå til Dinli

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron