[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ANG. Utleira området.

ANG. Utleira området.

Dette er en samling av personer som har en lidenskap for ATV i midt Norge. Vi skal ha treff og turer slik at du ikke skal føle at det er bare du i Trøndelag som er har en hobby som er litt utenom det vanlige

ANG. Utleira området.

Innlegg CCOB » 02 Okt 2009, 14:47

Hadde i dag en telefon fra by departementet, som kunne fortelle meg at det var Statsbygg som administrerte den tomten, i sammråd med Leira Fengsel.

Hadde etter på en prat med Fengsels lederen for Leira Fengsel.
Jeg skal ikke referere heeeeele samtalen her men i korte trekk har jeg dårlig nytt.

Området vi her snakker om er tomt 111/4:
Fengsels vesenet er tidligere gjort oppmerksom på at slik kjøring har foregått der. De har ved flere anledninger fått klager på denne kjøringen, noen av klagene har gått ut på at det har blitt kjørt om natten, over grusbanen å på plenene rundt der, det har vært støy som er oppgitt som den mest plag sommme delen av denne saken, Etter 1/5 da Fengsels å politi dep. tok over tomta så har de vært deer oppe med gjevne mellom rom å jaget bort folk som har kjørt der.

Framover vill politiet patruljere området oftere å de som blir tatt blir bøtlagt etter samme regelverk som kjøring med motorisert kjøretøy på bar makr. dvs. bøtene starter på 10.000.-


Så jeg vill med dette advare mot kjøring der, vi må jobbe for å finne oss ett annet egnet sted å møtes på.

Jeg skal selv se litt på Utkanten sitt område så kansje vi får til noe felles der?


Mvh
Obelix Barbala Trøndelag ATV Forum
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(
CCOB
800EFI
 
Innlegg: 738
Registrert: 25 Mai 2008, 15:56
Bosted: Trondheim
Stolt fører av:

..

Innlegg renegade_guy » 17 Okt 2009, 17:24

..
Sist endret av renegade_guy den 16 Des 2009, 12:56, endret 1 gang
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm
 
Innlegg: 288
Registrert: 13 Des 2008, 23:52
Stolt fører av:

Re: ANG. Utleira området.

Innlegg Yamaha Boy » 17 Okt 2009, 18:08

trur d bli vældi my spor i marken framover æ....
Raptor power
Yamaha Boy
450ccm
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Sep 2008, 21:15


Gå til Trøndelag ATV Forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest