[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - STORTREFF 11-13 September

STORTREFF 11-13 September

Klubben for førere på hele østlandet

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg :-) » 13 Sep 2009, 16:37

Ingen bilder?
:-)
 

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg liadammen » 13 Sep 2009, 16:42

Hei Alle som har vært i Gledeslia i helgen.

Takk for at så mange kom og kjørte denne helgen :YEAH

Vi har nå fått ryddet ut av bilen og spylt bort litt av møka på sykkelen (kattevask)
Det blir en stor jobb i påfølgende dager med å få den ren.

Dursjen venter og godstolen ROPER etter meg. :gliis


Dette skal vi gjøre igjen........ vår og høst treff i Gledeslia.
:atv :YEAH
Rune Nilsen
Polaris RZR XP 900

Bilde
liadammen
ATV Sjef
 
Innlegg: 1305
Registrert: 06 Sep 2008, 15:51
Bosted: Skiptvet
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg larron » 13 Sep 2009, 17:32

Bilde
BildeBilde
Ronny Larsen

800 Ltd 07 + litt utstyr nå også med Ceros
400 Max XT 07, Solgt
http://skiptvetatv.piczo.com/
larron
450ccm
 
Innlegg: 160
Registrert: 02 Apr 2008, 18:20
Bosted: Skiptvet, Østfold`s navle

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg gautep » 13 Sep 2009, 18:25

Super helg dette. Men ergrer meg over at jeg ikke fikk vært med lørdag formiddag :roll:
Tydelige tegn fra en mørbanket kropp viser at jeg har fått med meg nok action allikevel :atv
Takk til alle for godt sellskap og god stemmning i lia og på campen :YEAH
Hey ho! Mud and snow:)
Bilde
gautep
800EFI
 
Innlegg: 599
Registrert: 09 Feb 2008, 22:31
Bosted: Sarpsborg
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Hisap » 13 Sep 2009, 19:07

Hjemme og endelig fått dusjet av meg litt myr fra gledeslia.
Var kanonhelg, topp humør og bare gøy, håper dette gjentas igjen kjapt! :YEAH
Bilde
Hisap
650ccm
 
Innlegg: 361
Registrert: 04 Apr 2009, 02:19
Bosted: Nes, Akershus

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg kjetilemil » 13 Sep 2009, 20:11

God å høre at så mange faktisk klarte å kjøre hjem med de såre kroppene som forlot Gledeslia i dag. Hadde heldigvis pause underveis å kom hjem nå. ATV i garasjen og far i huset i godstolen:)

Takk til alle som var med i helgen. noe av det morsomste jeg har vært med på. En spesielt STOR takk til O`store Lia"damen" som fikk dette til å bli en minneverdig helg av de sjeldne. Kan nesten ikke vente til neste gang. (skal vi si en måneds tid kanskje Rune?? :gliis ) Da bør vel sykklene være ferdig vasket HAHA.

Ha en flott uke. Det skal jeg med dagsturer i "hedmarksalpene" så lenge denne sola holder det gående...

KjetilEmil
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg cody » 13 Sep 2009, 20:34

Da virker det som om at alle har kommet sikkert hjem å pleier såre kropper, :lol: :lol:
og drømmer om neste gang.. :YEAH :gliis

Takk folkens for en kjempe helg!!
overgikk mkine forventninger, bare lek å gøy!! :gliis :gliis
En så posetiv, innkluderende, humørspredene gjeng tror jeg ikke finnes noe annet sted :gliis :gliis :gliis

Å en stor takk til lia-damen som har jobbet hardt for å få til dette!!! :YEAH :YEAH
Du er dyktig!!!!!!!!! :atv :atv :YEAH :YEAH
Real men smell`s like diesel
cody
450R
 
Innlegg: 203
Registrert: 21 Aug 2008, 22:10
Bosted: Råde
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg OJ » 13 Sep 2009, 20:41

Som vanlig så fikk jeg ikke tatt no særlig med bilder... :wall
Men GPS'n hadde jeg med, så bare for morroskyld så legger jeg ut litt info fra den.

Jeg var der kun på lørdagen, så slepesporet er ikke det største, men man får kansje et lite inntrykk...

Bilde


Som dere ser, så er det MYE ukjørt her, så må nok tilbake en gang for å fylle ut litt mere på kartet :gliis :YEAH
Er kke det mest detaljerete kartet heller, så hvis noen har TOPO kart over norge som jeg kan smette inn så hadde jeg vært taknemlig :YEAH
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Coolina » 13 Sep 2009, 21:03

Dette var moro dere... full fress 24/7.. kaldt om natta, skamme seg den som ikke hadde skikkelig nattøy (meg) ellers en fantastisk opplevelsesrik helg. tusen takk til alle som møtte opp og arrangørene ;)
ingen i min vennekrets skjønner hva jeg prater om når jeg sier ATV.. alle skjønner det når jeg sier Prutter't ;)
Coolina
250ccm
 
Innlegg: 61
Registrert: 12 Aug 2009, 19:07

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Rikhardt » 13 Sep 2009, 21:25

Dette har vært en uforglemmelig helg, og det kan man takke alle de som møtte opp for... og selvfølgelig lia-damen med sin bedre halvdel... uten dem hadde ikke dette blitt på langt nær så bra:-))
Dette er en utrolig fin gjeng, alle har godt humør og god humor så man kan ikke annet enn å like seg og føle seg velkommen blandt disse "barna" :-))

Gleder meg alt til neste gang jeg :-)
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm
 
Innlegg: 166
Registrert: 09 Aug 2009, 21:29
Bosted: Austmarka i Kongsvinger
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg 65pony » 13 Sep 2009, 21:55

Høres ut som dere har hatt det skikkelig morro ja :YEAH Nå sku jeg ønske jeg hadde bodd nærmere. Misunner dere det fantastiske atv miljøet dere har der nede. Legg ut flere bilder fra treffet. Eller film hvis dere har det :gliis
2008 Can-am Outlander 800 max xt med masse flott utstyr.
65pony
500ccm
 
Innlegg: 286
Registrert: 20 Mar 2008, 16:18
Bosted: Andørja

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg liadammen » 13 Sep 2009, 21:59

Det kommer mer bilder og filmer i dagene som kommer,
det er mye å gå igjennom.....

natti natt kroppen er slutt for denne helg. :atv
Rune Nilsen
Polaris RZR XP 900

Bilde
liadammen
ATV Sjef
 
Innlegg: 1305
Registrert: 06 Sep 2008, 15:51
Bosted: Skiptvet
Stolt fører av:

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Can-man » 14 Sep 2009, 07:01

Jeg hadde kjempekult på lørdagen,synd at jeg ikke hadde mulighet på søndagen. Må si at det var godt oppmøte og en kjempe gjeng som var der :gliis
Fikk testet vinsjen min også, selv om tanken var å trekke opp em motorsykkel som hadde satt seg fast. Men endte med og sette meg sjøl fast :wall
Lærdommen er: En god gjerning går aldri ustraffet :fishslam
Men vet at det kommer flere helger fremover som vi kan treffes på og ha det gøy :atv :lol:
can am 800 xt max 2007Bilde
Can-man
150ccm
 
Innlegg: 35
Registrert: 14 Des 2008, 17:28
Bosted: 1725 Sarpsborg

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Torre » 14 Sep 2009, 08:08

O store -dette var stort.... Fy pokker å det gikk over myra, var vært...5 poletter med avspylling på Esso`n og ytterliger 4-5 timer med vask på gården. Nå er den som ny igjen:) bak som foran plastdekselene.
Tiden går så alt for fort når man har det gøy:)
MÅ SI- noen av bildene som ble tatt der opp i helgen kommer nok til å leve lenge-hildrane du for scener:)
Takker alle som er en pinnadø flott positiv gjeng for at de tok turen til Gledeslia.
Noen hadde kjørt i flere timer for å komme, står respekt av det:)
Takk til kongen av Hvaler m/fru, fotograf/video-folket, sponsorer og alle som bidro til fellesskapet ble gjennomførbart.
Alt fra Raptor 700 med turbo til 2010 modellen av 800 XTP ble å se-in action:gliis
Ja, gleder meg til neste gang allerede.
Nå venter vi på bilder og video....hehe.. O store-
:YEAH
Tore Jan
2010`Can-Am Outlander 650 MAX XT
http://www.ostlandetatvklubb.com/

Bilde
Brukerens avatar
Torre
800EFI
 
Innlegg: 464
Registrert: 20 Jan 2008, 19:47
Bosted: Lørenskog/Oslo

Re: STORTREFF 11-13 September

Innlegg Rikhardt » 14 Sep 2009, 09:12

Er glad jeg har fri fra jobben i dag, kroppen er ikke helt kammerat etter så mye morro.. hehehe
Nå er det vel bare å få på seg klær, få lastet av 4 atv'r fra hengeren også starte mange timers jobb med vasking.. tror jeg må demontere litt plastikk for å komme til over alt i dag :-)))
Nok en gang takk til alle som gjorde dette til en minnerik, fantastisk, uforglemmelig herlig helg.

Gleder meg til å se videoer når de kommer på nett, bilder har jeg alt sett mange av... det var mye bra der ja :-)))
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm
 
Innlegg: 166
Registrert: 09 Aug 2009, 21:29
Bosted: Austmarka i Kongsvinger
Stolt fører av:

ForrigeNeste

Gå til Østlandet ATV klubb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest