[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Vi i Østlandet ATV Klubb

Vi i Østlandet ATV Klubb

Klubben for førere på hele østlandet

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg Rikhardt » 23 Sep 2009, 21:00

Medlem nr.: 81

Hei alle sammen.

Jeg heter Rikhardt Instanes, er 38 år fra Lørenskog og gift med Coolina (Vibeke).
Jobber for Havi Logistic AS hvor jeg er sjåfør på semi og leverer varer til McDonalds.
Vi startet med Atv høsten 2008, nærmere bestemt 2 spetember 2008 stod det parkert 4 atv'r utenfor huset da kona og barna kom hjem etter et besøk hos svigermor. Startet med en liten 110 kina til minsten på 6, en litt større 110 kina til an på 14, Kymco mxu 150 til kona og Kymco mxu 300 til meg. Det varte ikke lenge før jeg bare måtte oppgradere litt, så jeg kjøpte en Can-Am outlander 650 max xt og vi solgte 150'n slik at Vibeke overtok 300'n min. Men tror dere jeg fikk ha ifred Can-Am'n?... Neida.... og da var jo veien kort for ennå en investering... det ble visst en 800 max xt på Vibeke, så nå går jeg bare rundt å furter fordi hun har større motor enn meg... hehe
Men på den annen side så er det lettere å få gjennomslag for å bytte ut 650'n med en 2010 mod. 800 da :-)
Bilde
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm
 
Innlegg: 166
Registrert: 09 Aug 2009, 21:29
Bosted: Austmarka i Kongsvinger
Stolt fører av:

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg cody » 23 Sep 2009, 21:46

Hallaisen!!

Heter Lars (cody, råderampen) Meum
Bor i råde
kjører yamaha 350 Raptor
Medlems nr 31

Bilde

Begynte å kjøre atv en gang i september o8.
Da stod en speller ny blå raptor i går`n. (ikke hør på Hisap hvit raptor er for pingler) kjempe fornøyd med den blå raptoren :gliis
Til vanlig jobber jeg et lite transport firma samman med far å to andre, Blm transport.
Leverer diesel, parafin osv for uno-x.
Når jeg ikke jobbær, så skrur jeg hus, kjører litt rc bil, fikler med raptorn, eller andre ting som kan være gøy.
Fikk lurt dama opp på atv`n tidliger her en dag så får vell snart ikke den i fred lenger eller... :wall
Noen som vill donere en?? :roll:
Sist endret av cody den 28 Sep 2009, 20:40, endret 1 gang
Real men smell`s like diesel
cody
450R
 
Innlegg: 203
Registrert: 21 Aug 2008, 22:10
Bosted: Råde
Stolt fører av:

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg kjetilemil » 24 Sep 2009, 05:30

Min tur.

Medlem nr 89.

Heter Kjetil og er 30 vintre gammel..
Snart gift og har ei datter på snart 3.
Bosatt i Brumunddal men oppvokst på Lørenskog.

Har ikke kjørt ATV så lenge. Kjøpte først en 200cc til lek å morro men etter en lørdag i gledeslia ble jeg innfisert at CC-syken.
Tok ikke lang tid før det sto en Can-am 800 ltd i garasjen. :atv
Til daglig, eller, når jeg først er på jobb så er jeg sikkerhetsvakt på 9. året. jobber da på to forskjellige båter som pendler tur/retur Kiel.
Ellers er tiden fylt med TV og pc. Sånn når jeg ikke durer rundt på Can-am1 :YEAH
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg Hisap » 28 Sep 2009, 20:17

Morn.


Heter Tore (aka Hisap) og er 23 år ung.
Har ikke drevet med ATV lenge, men kjøpte en Outlander til bruk i jobbsammenheng og ble helt frelst.
Til lek kjører jeg en Yamaha 350 Raptor (Hvit og bedre en Cody sin) og kjempefornøyd med den, har også en Outlander 800 MAX XT, men den kommer på en soleklart andreplass.
Fart, spenning og gjørme er favoritten da det gjelder ATV, men takker ikke nei til en asfalttur i ny og ne.

Jeg bor sammen med kvinnemennesket mitt, 2 katter og en bikkje og der opptar mye av tiden min.
Vi har bosatt oss i Nes Akershus, men jeg sier bare Jessheim ettersom vi bor på landet i et relativt ukjent byggefelt.
Ellers på fritiden pusler jeg med alt mulig rart enten det er data eller mekking, er utdanna serviceelektroniker så er glad i å fikkle med ting.
Går også med "noen" timer i uka på spilling, noe madammen ikke er fullt så glad for :gliis


Bilde

Jeg er han til venstre!
Bilde
Hisap
650ccm
 
Innlegg: 361
Registrert: 04 Apr 2009, 02:19
Bosted: Nes, Akershus

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg Coolina » 29 Sep 2009, 21:39

hei, Jeg heter Vibeke, er gift med Rikhardt og bor på Lørenskog. Har to unger og en bikkje. Jobber som fortoller for et lite speditørfirma, men drømmer om å bli fotograf. Du kjenner meg nok ikke igjen på Can-Am'en min, for jeg har stort sett et stort kamera forran ansiktet ;)
Veldig pinglete på svingete vei og i fjellet i Gledeslia, så jeg er flink på rette strekker med vei da .. he he.. ellers blir det kjøring til og fra butikken og jobb. selv om jeg er pinglete så elsker jeg å kjøre.. eller.... cruise heter det vel det jeg gjør..
Bilde
ingen i min vennekrets skjønner hva jeg prater om når jeg sier ATV.. alle skjønner det når jeg sier Prutter't ;)
Coolina
250ccm
 
Innlegg: 61
Registrert: 12 Aug 2009, 19:07

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg Torre » 17 Okt 2009, 09:50

Heisann

Tore Jan Fevang, bosatt på Lørenskog men opprinnelig fra Stokke i Vestfold...har bodd de siste 10 årene "innafør"
Forlovet og har 2 nydelige arvinger, Lea Kristiane på 4,5 år og Leander på 1 år.
Jobber innen boligtaksering for området Oslo og Akershus, så dagene blir med til å løpe rundt å befare leiligheter og hus. Eget firma med 3 ansatte:)

Lidenskapelig opptatt av motor og 4x4 fra jeg var tenåring, kjøpte min første atv i 2006 som var en Bombardier Outlander 400-2004, før det hatt mc/enduro/offroad. Også Chevrolet Blazer K5 Cheyenne 1978 modell halvcab V8 350/350 og en Suzuki Lj 4x4 1000 ccm..fra topp til bunn.
Har etter det blitt Arctic Cat DVX 400, Linhaj CUV 300, Polaris Outlaw 500, Can-am Outlander xt 800 max og den siste i rekke er ikke hentet enda....men er en 2010 Outlander xt 650 max.

Har interesser for jakt og fiske, friluftsliv, kajakkpadling, fortografering, kiting, RC fly/heli/bil-crawlere...har 2 i kjelleren og selfølgelig den største ATV kjøring.

Liker særdeles å få være med i en klubb med sosialt liv rundt og entusiaster som er på samme nivå som meg selv. Det smaker av fugl :YEAH

Sees i bakken eller på treff :gliis

Bilde
Bilde

Da var 2010 i box:)
Sist endret av Torre den 25 Okt 2009, 17:47, endret 5 ganger.
Tore Jan
2010`Can-Am Outlander 650 MAX XT
http://www.ostlandetatvklubb.com/

Bilde
Brukerens avatar
Torre
800EFI
 
Innlegg: 464
Registrert: 20 Jan 2008, 19:47
Bosted: Lørenskog/Oslo

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg rr_a » 17 Okt 2009, 11:09

Jeg gidder ikke skrive noe for vi er her: vis-hvem-du-er-t1705-15.html#p11554
og her:
http://www.resyl.net
Torre- bilder - "help, help".... - jeg kan hive oppe noen bilder på serveren min dersom du ønsker det - du skal til og med få egen mappe... he,he
R
rr_a
GIF Meister Ændersen
 
Innlegg: 1514
Registrert: 27 Aug 2008, 20:07

Re: Vi i Østlandet ATV Klubb

Innlegg lasse1962 » 06 Apr 2012, 17:31

Jeg heter Lasse Sæther og er født 18.03.1962 = 50 år bor på Skjærhalden på Hvaler i Østfold. Samboer med Therese jobber i Hvaler kommune som reparatør/mekanikker.
Min hobby er Atv som jeg fikk for noen år siden etter at jeg solgte bil nummer to, så da skulle jeg egentlig kjøpe tråsykkel, så bestemte jeg meg for og kjøpe moped, men så ente jeg opp med en 250 cc SMC Mistral. (veien til jobben tar 2 min) så dette fant jeg ut var artig, så da fant jeg ut etter noen mnd at jeg måtte ha en større atv og anskaffet meg en Yamaha Grizzly 660cc.
Dette ble bare morsommere og morsomere, men så tenkte jeg det hadde vært moro og kjøre flere sammen som jeg hadde sett fra Stockholm atv klubb. Men jeg gjorde ikke noe med det, men jeg fant ut at jeg ville ha ny Atv igjen som tenkt så gjort kjøpte meg en Polaris 500 cc HO, dette var maskin, så tok jeg mot til meg og meldte meg inn i en Atv klubb her i Østfold og det angrer jeg ikke på et eneste sekund, der ble jeg tatt imot med åpne armer en fantastikk gjeng og kom godt inn i miljøet, men etter noen turer sames med dem fant jeg ut at min Atv måtte byttes ut til større maskin, for de hadde jo 800 cc de fleste.
Jeg dro til min forhandler og fikk noen priser og ente opp med en Polaris 850 Xps 2012 modell så nå er jeg veldig fornøyd. Jeg kan anbefale alle og melde seg inn i en klubb da du for masse innspill og tips, mye dyktige mennesker der å ikke minst det sosiale med dagsturer helgeturer .
Stå på folkens bruk forumet så mye dere kan.
Vedlegg
014.jpg
Vikerhavn Hvaler
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:


Gå til Østlandet ATV klubb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester