[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ATV til far..

ATV til far..

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

ATV til far..

Innlegg johneilif » 07 Mar 2015, 19:27

Hei,
jeg er ny på forumet og har minimal eller ingen erfaring med ATV og vil nok ikke få det på en stund. Men nylig kom jeg til å tenke på ATV som et potensielt fremkomstmiddel/verktøy for min far som bor i havgapets øyer på Helgelandskysten. Jeg har bestemt meg for og finne en praktisk og grei (brukt og billig) ATV til han, men i søk på eksempelvis FINN er det et hav av alternativer. Jeg ønsker å finne en til under 20.000 til han, gjerne med "verktøykasse" eller fraktekasse på side/forran/bak og gjerne med mulighet for en slik minihenger. Kan noen av dere vennlige og erfarne ATV'ere annbefale noe i denne kategorien? Jeg ser mange alternativer på FINN, men jeg aner ikke om de er ment for barn (av størrelse) eller om de er elendige alternativer (grunnet pris)..

Setter pris på alle rettesnorer.
johneilif
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 07 Mar 2015, 19:23
Stolt fører av:

Re: ATV til far..

Innlegg johneilif » 07 Mar 2015, 19:50

Eksempelvis den nedenfor, er denne ment for barn? :D

http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?f ... listPos=69
johneilif
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 07 Mar 2015, 19:23
Stolt fører av:

Re: ATV til far..

Innlegg smaug » 08 Mar 2015, 23:16

Jeg kan ikke anbefale noen atver til problemfri bruk for under 20000. Det er en eldre Honda 2x4 på finn til over 20000 ser jeg men forhandlrren har et frynsete rykte.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: ATV til far..

Innlegg johneilif » 09 Mar 2015, 08:23

Det skal da være mulig å gjøre, men ok :) Det skal ikke være et redskap for arbeid men et enkelt fremkomstmiddel på en øy uten trafikk.
johneilif
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 07 Mar 2015, 19:23
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester