[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hei alle sammen!

Hei alle sammen!

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Hei alle sammen!

Innlegg Stinger » 17 Sep 2009, 19:37

Da har jeg endelig handlet mitt første atv :gliis

Det ble en can-am max 650 xt 2008 modell. :YEAH


Jeg er ikke ny på dette forumet, men er jo en ny atv eier, så skriver litt om meg selv her.

Navnet mitt er Simen og jeg er 15 år og bor i Oslo. Ting jeg gjør på fritiden er sykkling, trial og nå atv. Er veldig motorinterisert og kommer forhåpentligvis bli enda mer aktiv innen atv med årene som går. Stedene jeg kommer til å kjøre mest på er nok motorsenteret på hvervenbukta og hytta i Trysil ;)

Bilder av atv´n kommer snart hvis det er ønsket !

Takk for et utrolig bra forum og kommer helt sikkert til å spørre om råd og tips i fremtiden! :mrgreen:
Simen - can-am outlander 650 max
Stinger
250ccm
 
Innlegg: 50
Registrert: 10 Mar 2009, 11:23
Bosted: Oslo, Mortensrud

Re: Hei alle sammen!

Innlegg Torre » 17 Sep 2009, 20:43

Hei Stinger og velkommen på forumet :YEAH
Flott maskin har du også fått deg i ung alder...ikke værst det.
Det er en egen "tråd" hvor du kan legge inn maskinen din, legge inn bilder,skrive litt om hva du monterer av utstyr på den etc. (se litt hva de andre har gjordt)
link:
din-atv-quad-f29.html
Det er også en "tråd" hvor du kan skrive litt om deg selv, hobbier etc.
vis-hvem-du-er-t1705.html
Men skal du kjøre kan du komme opp til Lørenskog- her har vi et område vi kjører på :gliis
Tore Jan
2010`Can-Am Outlander 650 MAX XT
http://www.ostlandetatvklubb.com/

Bilde
Brukerens avatar
Torre
800EFI
 
Innlegg: 464
Registrert: 20 Jan 2008, 19:47
Bosted: Lørenskog/Oslo

Re: Hei alle sammen!

Innlegg E.F.I » 25 Sep 2009, 22:25

Hei Stinger,

Gratulerer med en fin atv.

Enig med deg i at dette er eit bra forum og med din hjelp blir det vel også berre bedre... For alle medlemmene her er jo hver sin brikke av verdens beste ATV forum :YEAH
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester