[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hei :)

Hei :)

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Hei :)

Innlegg bliza » 04 Mai 2010, 22:29

Hei jeg er ny på dette forumet , forsåvidt også helt blank når det gjeller atv.
så har jeg tenkt å kjøpe meg atv nå, jeg har sett på en ktm 525 XC som jeg har forelsket meg litt i.
er det noen som har noe erfaring med de så har det vært greit med litt imput om det bare er møkk eller om det virkelig holder følge med raptor 700 som jeg har lest mye om på nett . takk for alle svar:)
bliza
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 04 Mai 2010, 22:23

Re: Hei :)

Innlegg E.F.I » 04 Mai 2010, 23:02

Skal ikke besvare spørsmålet ditt for det er det nok andre her inne som er bedre til å gjøre,

Ønsker deg velkommen hit til forumet og når du har fått hjem en atv så må du poste bilder av den her på forumet
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Hei :)

Innlegg fozzern » 05 Mai 2010, 00:05

Er i akkurat samme situasjon selv, sendte en sms på en 2010 modell 525kx, men ferdig registrert så skulle de ha 114000,- da var det med en utstyrspakke til en verdi av 10000,-
Prisen tatt i betraktning så er nok raptor mer aktuelt for min del.
Tror nok at jeg går for raptor i mitt tilfelle, litt mer fleksibel iforhold til at jeg skal leke meg samtidig som jeg skal kunne kjøre litt lengre distanser med den.
Ser jo at til og med forhandler skriver om 525kx at det er: "mer rundt i byen ATV enn 700 Raptor. Skal du ha en sport ATV som du vil kjøre lengre turer med,og eller pendle til jobb hver dag er fortsatt Raptor 700 av de beste"
(http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=20912351)

Smak og behag [smiil]
fozzern
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 01 Mai 2010, 12:41

Re: Hei :)

Innlegg bliza » 19 Mai 2010, 21:03

da er kjøpskontrakten på ktm`en skrevet under, da er det bare å vente på skilt! var å prøvde den i dag, steike gjikk godt! [smiil]
bliza
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 04 Mai 2010, 22:23

Re: Hei :)

Innlegg kjetilemil » 19 Mai 2010, 22:52

Vi gleder oss til bilder av sykkelen [klippe]

Grattis som "nybakt" ATV eier. KJØR PENT!!
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester