[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - hjelp til rett atv til bevegelshemmet

hjelp til rett atv til bevegelshemmet

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

hjelp til rett atv til bevegelshemmet

Innlegg gromme » 25 Sep 2013, 22:12

Hva skal jeg velge?
Jeg har lyst på å anskaffe en ATV og har følgende kravspec:
Må være registrert må også være automat ha krok som kan brukes til hage og vei /grusstrier
må klare å holde faten i 70 soner helst en atv større en 200cc pris ca 30000-35000
har i dag en Access 300 SUPERMOTARD men den er bare for gatebruk
pc trenger automat for di beina ikke fugererer kan ikke gire eller bremse med dem
håper noen kan gi meg noen gode råd
mvh ove
gromme
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 21 Jan 2013, 22:29
Stolt fører av:

Re: hjelp til rett atv til bevegelshemmet

Innlegg gromme » 14 Okt 2013, 03:52

er der ingen som kan ha innformasjon om hva som er brukbart til mit bruk ?
gromme
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 21 Jan 2013, 22:29
Stolt fører av:

Re: hjelp til rett atv til bevegelshemmet

Innlegg smaug » 14 Okt 2013, 14:57

Budsjettet ditt gjør det vanskelig å anbefale noe vettug som fungerer uten konstant mekking og knot(les: kina-atv). En Can-Am Outlander Max 500 XT DPS hadde jeg siktet etter. Servo, fin motor(EFI V-twin), stødig og fin på veien med plass til to, variatordrift(ingen gir å tenke på), gode bremser særlig på G2 (dvs nyere modeller) og snope løsninger med LinQ ekstrautstyr.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: hjelp til rett atv til bevegelshemmet

Innlegg gromme » 14 Okt 2013, 23:20

hei jeg har funnet det jeg trenger Yamaha Raptor 700 R med krok og eletronisk gir snøfreser og kjettinger denne var bygget til en bevegelsehemet som byttet den ut pga forvering av sykdommen hans
gromme
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 21 Jan 2013, 22:29
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron