[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ATV for måking

ATV for måking

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

ATV for måking

Innlegg Snømåkeren » 10 Des 2013, 14:04

Heisann,

Fant forumet etter å søkt meg gjennom natten etter en egnet ATV for snømåking.
Jeg lurer på et alternativ (leketøy) til snøfreseren og en ATV ser jo veldig behagelig ut. Vi har en ikke veldig stor oppkjørsel, men den er bratt. Har hørt med flere forhandlere, men får priser fra 45 - 100.000,- for en egnet ATV med måkeutstyr og da blir jeg litt i tvil om hva som stemmer.

I utgangspunktet ønsker jeg jo å slippe billigst mulig unna. Samtidig vil jeg helst unngå en maskin som ikke fungerer etter hensikten, dårlig kvalitet og vanskelig med reparasjoner når det er nødvendig. I tillegg har jeg ikke resursser (tid/lyst) til å skru selv, så greit med en ATV som enkelt kan serves på verksted i nærheten (Asker).

Brukt er slettes ikke uaktuelt, så lenge det er egnet og i god stand.

Noen som orker å hjelpe en ATV-rookie med noen tips? [grøntsmil]
Snømåkeren
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 10 Des 2013, 13:56
Stolt fører av:

Re: ATV for måking

Innlegg smaug » 10 Des 2013, 21:45

Du tenker på skjær på ATV til snørydding? Til det trenger du ikke noe voldtsomt med power. En Can-Am 400 feks holder fint og er en ganske rimelig maskine i innkjøp ny. Moflaten i Skien selger haugevis med disse og har god service og kompetanse på de. Går du opp til en 500 motor får du også muligheten til servo noe som unektelig er kjekt. Brukt er både 400, 500, 650 og 800 relativt rimelig i innkjøp og du trenger ikke å kjøpe siste hyl for å få en temmelig moderne maskin. Jeg har planer selv om å selge min 09 Outlander 650 Max til rundt 70K.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: ATV for måking

Innlegg Snømåkeren » 11 Des 2013, 23:24

Takk for svar!

Ja, det er en med skjær til brøyting jeg ser for meg.

Takk for tips og gode innspill, jeg får bruke litt tid på Finn for å se etter noe passende.
Snømåkeren
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 10 Des 2013, 13:56
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester