[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - SMC Mistral 50 - Vil ikke i revers

SMC Mistral 50 - Vil ikke i revers

Standard Motor Corporation

SMC Mistral 50 - Vil ikke i revers

Innlegg OlavNyv » 21 Jun 2013, 13:56

Jeg har en SMC Mistral 50, det er en 2013 modell og jeg har problemer med og få den i revers.
Når jeg kjøpte den fikk jeg ikke med brukermanualen, så jeg har litt problemer med å vite hva jeg gjør galt.
jeg starter den som regel i "F" og den går helt fint fremover, men når jeg skal skifte gir til revers går den i 1-2 sekunder og slukner.

Det står at jeg skal bruke fotbremsen mens jeg girer til revers, og det har jeg gjort og samme resultat som når jeg prøver med håndbremsen.

Hva skal jeg gjøre?
OlavNyv
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 21 Jun 2013, 13:48
Stolt fører av:

Re: SMC Mistral 50 - Vil ikke i revers

Innlegg hokky96 » 29 Sep 2013, 21:40

Heisann!

Hvis du ikke har fått det til enda, så bare hold litt på håndbremsen, slik at bremselyset lyser men ikke mer!
Da ''lurer'' du den, hadde det samme problemet med min :)
hokky96
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 12 Feb 2013, 09:50
Stolt fører av:


Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest