[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hjelp med SMC MISTRAL 50cc

Hjelp med SMC MISTRAL 50cc

Standard Motor Corporation

Hjelp med SMC MISTRAL 50cc

Innlegg Tollerudo » 02 Jun 2014, 21:48

Hei hei!

Kjøpte meg en splitter ny SMC Mistral 50 i vinter. Det er en 2013 årsmodell. På en kjøretur idag så skulle jeg "gasse" på neutral/nøytral og da "gasset" jeg litt for mye. Den kjørte da 1 meter. Jeg ble først redd, men den startet litt senere. En av vennene jeg var med, som har litt peil, sa at kjedet var litt for løst. Senere når jeg kom hjem så funket ikke reversen, og når jeg satt den i neutral så lagde ATVen en stygg lyd. Kan noen utifra opplysningen tenke seg fram til hva som er galt? Bare å spørre om flere ting!

Skal på verksted, men de er så jævlig dårlig på service at jeg vil vite ting først. De har prøvd å svindle meg for 3-4k før.

På forhånd takk!
Tollerudo
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 02 Jun 2014, 21:42
Stolt fører av:

Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester