[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Effektsperre VS. Fartssperre.

Effektsperre VS. Fartssperre.

CFMOTO ALLROAD, CHALLENGER, 300cc 500cc 2x4, 4x4...

Effektsperre VS. Fartssperre.

Innlegg cforce550 » 01 Nov 2016, 08:57

Jeg har nettopp kjøpt en ny cforce 550 T3 fra forhandler, mitt sprøsmål er hvilke forskjellige sperrer er det på T3 versjon i forhold til MC versjon.
MC versjon skal ha effektsperre og T3 skal ha fartssperre, i mitt hode skulle da MC versjon vært gassbegrenset og T3 variatorbegrenset.
Noen som er enig med mitt resonnement?
Når jeg ser på min 550 T3 så har den gassbegrensning (ekstra stopp på gassposisjonssensor), har ikke sjekket om den også har begrensning i variator.
cforce550
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 01 Nov 2016, 08:41
Stolt fører av:

Re: Effektsperre VS. Fartssperre.

Innlegg smaug » 06 Nov 2016, 17:47

De fleste moderne T3 i dag er elektronisk begrenset på hastighet, mao er det ikke gjort noe mekanisk. Dersom det ikke er elektronisk begrenset er det ofte som du skriver en begrensing på primæren og på gassklipa sånn at ikke vektene skal bli så voldsomt overbelastet,
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CF-MOTO

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester