[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Jeg vil betale for å bruke forumet!

Jeg vil betale for å bruke forumet!

Nyheter om hva som skjer, regler og diverse for forumet.

Re: Jeg vil betale for å bruke forumet!

Innlegg A.kjelland » 18 Feb 2012, 15:35

ja et par fyllinger hehe 16 kr var prisen på shell i går :O

uansett, jeg er ikke en admin, å har ikke noen form for mulighet til å gjøre noe med dette forum.

som jeg sa over så er det ikke mye å måtte gi litt for å få så mye bra tilbake. mye bra hjelp inne her [oh yes]
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Jeg vil betale for å bruke forumet!

Innlegg colormax » 13 Mar 2012, 22:07

Den største støtten til forumet og driften, vil alltid være at dere bruker forumet mye :-)
Det att dere skriver noen ord, har litt å fortelle om gamle eller nye ting, det gjør at forumet blir mer og mer interessant for alle atv relaterte brukere.
Ellers har vi jo stor interesse for nye ting, spesielt det som kan øke interessen for forumet, og hvordan dette skal utvikles fremover.
Forumet vil også bli mer deltagende som treff arrangører fremover, og vi håper kunne gjøre mye for å glede alle brukerne her.
Så lenge dere er flinke til å holde dette igang, får vi jobbe for en god støtte fra leverandører og lignende.
Og på den måten bør dette gå ganske greit, med hensyn til utgiftene tipper jeg...
Noen tanker fra Colormax
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Nyheter fra vårt atv forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester