[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Taket røyk på polarisen

Taket røyk på polarisen

Her sammler vi alle UTV modeller

Taket røyk på polarisen

Innlegg colormax » 21 Nov 2012, 00:45

Kjørte hjem for Porsgrunds om søndag, og plutselig røyk bakere feste på taket, begge festene knakk samtidig tror jeg og taket slo opp og ned.
Måtte sitte og holde på det hjem til Tønsberg, og det må være en syk luft motstand i det taket, for en klarer nesten ikke holde det når en kjører fortere en 100-110 km, men nå er det jo ikke lov til å kjøre fortere en 80 km med 900 rzr så mulig det er derfor dette ikke er med i konstruksjons beregningene .
var utrolig kipe føllelse når de skjedde, men heldigvis holdt festene i forkant. noen fler som har erfaringer med dette.
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Taket røyk på polarisen

Innlegg liadammen » 21 Nov 2012, 01:17

Jeg satte på større skiver oppe på taket for jeg var vel litt forutsigbar da jeg så dette kunne hende.
[oh yes]
Rune Nilsen
Polaris RZR XP 900

Bilde
liadammen
ATV Sjef
 
Innlegg: 1305
Registrert: 06 Sep 2008, 15:51
Bosted: Skiptvet
Stolt fører av:

Re: Taket røyk på polarisen

Innlegg colormax » 21 Nov 2012, 10:04

Jeg kan bare fortelle at det fort kan koste litt penger om det skjer i fart.
Kan bare nevne at når jeg la det på første gangen så glemte vi det :-) og så kom høst stormen og løftet det av , så seilte det over 5 helt nye biler, med stor suksess, ca 30 000 tipper jeg, men det var ikke takets skyld da :-) men vår :-)
men blåser det av i stor fart kan det bli mye bråk av det Ja.
Det er som nevnt , ett vanvittig løft i dette taket og dette bør sikkert vurderes litt.
skrue festene gikk ikke mellom taket, det var feste brakettene som røyk, og det forteller litt om kreftene som trekker her :-)
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Taket røyk på polarisen

Innlegg smaug » 21 Nov 2012, 10:23

Taket på bilen min sitter helt utmerket fast. Har aldri hatt problemer med det i allefall.

Kan kjøpe to slike for prisen av en 900XP:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38367231

Eller kjøpe 13-14 slike.
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38296374
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Taket røyk på polarisen

Innlegg colormax » 21 Nov 2012, 11:48

Er vel ikke helt det som er tema her Børre .-)
Er vel ingen tvil om att dette er et seriøst morsomt leketøy, for spesielt interesserte , og da skal det koste, taket er ett nytt produkt, og da er vi alle kjent med att det kan dukke opp svakheter, vi tåler det, så lenge en ikke må betale det helt selv .-)
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Taket røyk på polarisen

Innlegg smaug » 21 Nov 2012, 12:49

Nei det er vel ikke det, men kunne jo ikke ja vær. 8-)

Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til UTV / side by side

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron