En hel seksjon der du kan skryte hemmningsøst av ditt kjøretøy, legge ut bilder osv..
walaxe » 11 Feb 2008, 22:10
Hei, da har jeg endlig fått min Nye yfz450SE i hus.
Akkurat plass på hengærn
Inn i Varmen med den.
PÃ¥ med Nerfs
-
walaxe
- 80ccm
-
- Innlegg: 22
- Registrert: 11 Feb 2008, 14:17
- Bosted: Drammen
Gå til Medlemmenes Garasjer
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Google2 og 3 gjester