Hei alle sammen. Denne tråden er forbeholdt praktisk info om påmelding, selve turen, samt spørsmål relatert til dette.
Jeg har idag fått bekreftelse fra Color Line og turen vår er booket. Jeg har holdt av 50 plasser. (25 fra Kr.Sand + 25 fra Larvik) Vi kan justere dette noe, men jeg kan ikke garantere plass hvis vi blir mye mer enn 25 fra det ene stedet. Så er du seint ute så må du i værste fall reise fra 2 valget ditt! Pr. i dag er vi 11 påmeldte fra Kr. Sand og 11 fra Larvik. Påmeldingsfristen er 31. Mars 2010. Da har jeg strekt den langt så vær snill og overhold dette. Er det helt spesielle årsaker til at man absolutt ikke kan svare innen dette så mail meg på trond.dyrnes@gmail.com så ser vi hva vi får til.
Prisen på turen er som følger:
Fra Larvik: 1759.- NOK (Inkluderer Båt med frokost ut og Lunc inn, overnatting skallerup i 4 manns hytter)
Fra Kr.Sand: 1529.- NOK (Inkluderer Båt med frokost ut, overnatting skallerup i 4 manns hytter)
Desverre var det fullt på luncbuffet på hjemreisen til Kr.Sand. Det er i år heller ikke holdt av Luxushytter siden alt var booket veldig tidlig, så vi tilpasser oss for de som har spesielle behov eller ønsker å være sammen!
For enkelthetsskyld så er prisen den samme om man er passasjer, kjører MC, løper, eller bare skal drikke! Håper ikke det er mange protester mot dette, da det blir mye enklere for meg å holde kontroll over finansene, samtidig som det ville vært lite forskjell i pris for passasjerer pga. pakkepris. Pris for MC og ATV er også den samme.
Avreise fra Kr.Sand og Larvik: 2. Juni klokken 0800 (Oppmøte min. 1 time før)
Retur fra Hirtshals til Larvik: 1245, ankomst 1630 Søndag 6. juni
Retur fra Hirtshals til Kr. Sand: 1215, ankomst 1530 Søndag 6. Juni
Håper jeg har fått med alt. Programmet kommer jeg tilbake til og som vanlig er alle velkomne med forslag samt at vi tar litt på sparket. Været blir bra, det har jeg avklart med meterologene som meldte "ekstremvær" i Nord i går. GLED DERE!