LTR450 » 02 Mai 2012, 17:42
Takk for det. Den henger bra på veien, og må lure den ut om eg skal få den til og spinne på tørr asvalt.
De dekka er ikke noe spesielt gode på våt vegbane, men eg kjører sjelden når det er regn.
Den sporer litt, men ikke så veldig mye, er noen plasser i vegbanen der den plutselig kan hoppe 0.5m til en av sidene uten at eg engang får kjangs til og reagere. Men når eg vet om de plassene, så går det greit.
Etter boka så er det vel 10 timer ja. Men ved vegbruk så er det ikke så mye hardkjør som det er på bane.
Byttet ved 10 timer før, men olja så ny ut og det var veldig dyrt i lengden, og olja var like blank når den ble tappet av.
Så intervallene ble utvidet. Bytter olje ca rundt 15 timer. De 2 siste gangene nå så har det vert mye kjøring, så olja ble byttet på 20 timer, og den er fremdeles fin i fargen.
Det går fint med 20 timer også, fordi olja brytes ikke ned så kjapt.
På min så går det 1,7 etter boka, men har alltid noen dråper mer i clutch og girkassen.
369.- for 4 liter er da billig. 732.- koster det for 4l av den olja eg bruker, og det vil si ca 1100.- for 3 oljeskift.
Suzuki LT-R450 QuadRacer K7 - Hvite skilt
95` Nissan 200sx S14 - 480hk. (GT3076 ar.86 @ 20.4psi)
95` BMW E34 525TDS Touring
86` BMW E32 735i