Bestilte meg et senkesett fra ebay for noen uker siden, da jeg fikk høre at senkesett gjorde det mye tryggere i høy fart. Fikk det i posten i går.
Jeg har aldri installert et senkesett på en ATV før, og jeg forstod heller ikke bruksanvisningen helt. Synes det var litt dårlige bilder og litt dårlig forklart. Jeg sliter hovedsaklig litt med å forstå hva som skal løsnes og hva som skal festes hvor. Av den grunn hadde jeg satt veldig stor pris på om noen her inne som er kyndige og som har montert et likt senkesett på en Yamaha Raptor 700 før, kunne ha skrevet en litt bedre framgangsmåte, gjerne med et step-by-step bilde. Om dere selv har senkesettet montert på deres egen Raptor så ta gjerne noen bilder av den nærme, slik at jeg ser hvordan det skal være. Det hadde vært til STOR hjelp!
Det er alltid greit å ha litt kjennskap til hva en holder på med før en setter i gang med noe, og jeg vet at det er mange flinke mennesker her inne som sikkert kunne lagt igjen noen hjelpene ord her.
![Jadda [oh yes]](./images/smilies/thumbupright.gif)
Dersom noen vet om noen sider hvor det står godt forklart med bilder så legg gjerne også en link til disse sidene i kommentarfeltet.
Setter pris på all hjelp.
http://bildr.no/view/1638753 - det er et slikt senkesett jeg har kjøpt!
Takk på forhånd :-)