[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Brug af can am outlander på vej.

Brug af can am outlander på vej.

DS, Renegade, Outlander...

Brug af can am outlander på vej.

Innlegg bufas » 30 Jan 2015, 10:12

Jeg overvejer at bytte min adly ud med en can am outlander 800 max, da der er for lidt plads på adlyen til at have min store dreng bag på.
Den skal bruges mest på asfalt men også strand, skov og om vinteren.
Der er skrevet lidt om det på det danske forum, men meningerne er at de kan ikke holde til at køre på asfalt.
De skal for ofte til service som er dyre.
De køre for lidt på literen.

Jeg er godt klar over at den ikke køre så langt som adlyen... Hvor langt køre den ca på literen ved almindelig vej kørsel.
Der er en der skriver at remmen ofte springer, er det rigtigt.
bufas
80ccm

Re: Brug af can am outlander på vej.

Innlegg smaug » 30 Jan 2015, 11:17

De går på rundt 0.7-0.8l pr mil men det kommer veldig an på dekkvalg. Service hver 6-10000km og da er det oljeskift og service av variatorer som er normalt. Mansjetter holder normalt 15-20000km, drivbelte 5-15000km.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg bufas » 12 Apr 2015, 21:35

Hej.
Nu har jeg fået solgt min adly og skal have købt noget nyt.
Hvad er jeres erfaringer med at bruge can am på landevejen ?
Kan de holde til det også lange ture ?
bufas
80ccm

Innlegg smaug » 13 Apr 2015, 22:12

Ja de holder men de er ikke de mest lydsvake. Drivverk bråker en del men det er sånn det bare er. Motorene går langt, 50-60000 tusen km er ikke uvanlig lengre. Normal slitasje er drivreim, vekter og ruller på primærvariator. Alt det andre holder lenge.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester