Marius » 14 Des 2007, 01:04
Problemene med 4x4 har ikke forsvunnet, og jeg har hatt atvèn inne på service, og de kunne ikke finne noe ut av det heller. Nå har den også ve to anledninger laddet ut batteriet å løpe av 48 timer, og så har park bremsa slutta å fungere. Alt dette har kommet etter den første frosten kom. Lurer på om disse sykklene ikke tåler frost? Tenningslåsen er stadig vekk fråsen, og det har ikke hjelpt med olje, og heller ikke lås olje.
Har vært i kontakt med dem jeg kjøpte den hos, og fortalt hva jeg mente om denne atvèn, på en fin måte, men benstemt, og det kan se ut til at det blir heving av kjøpet.
Nå er jeg litt usikker på hvilken jeg skal velge. de har inne en TGB Blade 425, og en Linhai 520 samt at de får inn en cfmoto allroad 500, like over nyttår.
Jeg nå i tvil. Jeg får hevet kjøpet mot å handle nåsykkel hos dem, og det går helt greit da de har vært kjempe hyggelige og forståelses fulle hele veien.
Noen forslag?
Hadde først tenkt meg cfmoto 500, siden jeg har fått med meg at den er meget godt tatt i mot i sverige, og har gjort det bra på tester, men har hele tiden hatt sans for utseende til TGB Blade. Linhai 520 vet jeg ingen ting om.