Side 1 av 1
blombering
Skrevet:
08 Mai 2009, 20:45
Stig
Hei.
Har ein linhai 300 2006 mod. er dei blombert og eventuelt ossen er dei det og er det greit og fjerne den.
Skrevet:
08 Mai 2009, 22:14
OJ
Har ikke kjenskap til sykkelen, men sjekk innsug, eksos og gassvaier.
Ofte at det ligger noe i disse tingene.
Innsug: Gjerne en plate som struper luftinntaket.
Eksos: Dings som hindrer eksos fri utgang.
Gassvaier: Skrue eller lignende som hindrer fullt spjellåpning.
Skrevet:
09 Mai 2009, 02:07
Hitman
Hadde en sånn Linhai selv, og på besøk hos en mekaniker sa han at det var mye plunder å få ut plomberinger, og lite effekt å hente på det...
Om man skal ha noe mer ut av den er det nok best med effektanlegg for eksosen og evt større dyse i forgasseren, men er ikke så mye man får ut av de 275cc.... Sorry for dårlig news...
Skrevet:
09 Mai 2009, 09:00
Stig
Ja sån er det med dei kina greiene er jo ein ting at dei er biligare.
Sjølv om eg har veldigt lite problem med den men hade vært moro og gått litt fortare da men er da greit og.
Skrevet:
09 Mai 2009, 09:16
E.F.I
Du kan jo porte den, bytte kamaksel, til ein kvassare som me seier her i hardanger om både motorar og heimebrent.
Høvlar du av toppen litt og aukar kompressjonen eller ved bruk av høgkompressjon stemplar, smidde rådar , stempel og veiv så kan du montere eit NOS anlegg på den.
Du kan jo bytte til feks ein 250 ccm motorsykkelmotor.
Seriøst... alle atv i den klassen med så små motorer er rett og slett ikkje heftigare enn nett slik dei er bygde.
Skal du ha meir fart så lyt du opp i 500 ccm eller meir... dess større motor dess meir krefter og fart. Går du på eit av dei meir kjende merka er der og meir utstyr og mogelegheiter innan tuning også.
Re: blombering
Skrevet:
24 Jun 2012, 21:51
mats4121
Du ødelegger motoren når du trimmer den. Høvling av stempel gjør st motoren fortare blir ødelagt.....CAUTION.. ANBEFALES STERKT IKKJE.... DO NOT!!!
Re: blombering
Skrevet:
27 Jun 2012, 07:21
mb300diesel