Da fikk jeg min første telefon klage på ATV kjøring i Trondheim.
Fikk en telefon rundt 0930 i dag fra Team Trafikk, Hvor jeg fikk høre om en som hadde kjørt vill mann i byen i går Kolektivfelt, fortau, gangfelt m.m. Det var en Gul Can-am som var synderen.. Fikk reg nummeret på maskina så jeg vet hvem det er. Men her er poenget mitt med innlegget. Vi i trondheim har blitt uglesett lenge å dette hjelper IKKE med å få oss til å virke seriøs. Jeg ble jo litt overasket over at de ringte meg å spurte jo hvorfor det var meg de ringte til, jo da jeg var jo leder for Trøndelag ATV Forum å de trode jeg viste hvem synderen var.... Nei det gjør jeg ikke men jeg skal få gitt beskjed gjennom mine kanaler om dette...
Han skal vist nok ha kjørt kolegtivfeltet bak en buss over elgeseter broa å tatt en forbi kjøring før han kutta seg inn forran bussen for så å kjøre ned atmed Pizzabakeren, noe som er innkjøring forbudt mitt i ett kryss...
Så jeg vet dere syns det er ett mas, men jeg sier det igjen. Kjør med Hode tenk på hvilke forbilder dere er... Ser de en tulling poå ATV er vi alle det..
Ellers får dere ha en Nydelig dag.
Mvh
Obelix