[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Høyttalere i hjelmen.

Høyttalere i hjelmen.

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Høyttalere i hjelmen.

Innlegg Caracalla » 02 Aug 2009, 22:50

Hejhej :)

Lå nettop i senga med musikk fra hjemmekinoanlegget som skulle hjelpe meg til å sovne, så kommer jeg plutselig til å tenke på; Faen å digg det hadde vært å hatt høyttalere med mulighet for Ipod i hjelmen. Da måtte jeg hoppe opp av sengen, sette meg i godstolen og google litt. Det jeg kom fram til etter 2 min søking var dette; http://www.micropower.no/index1.html- Den som heter CHS-300, og BHS-300. Er dette noe som er verdt å kjøpe? Skal først og fremst bare ha til ipod/iphone. Tviler sterkt på at jeg gidder å legge i mange tusen i et surroundsystem, 1000W med integrert subwoofer i hjelmen. Jeg skal ha noe billig å enkelt ;)
Selvfølgelig, lyden skal være klar og god. Jeg har en helhjelm.

Om det er noe dere vet funker knall, som ligger på ebay til en billig penge, og den personen har god (!) feedback, legg ved link er du snill :)

Tar i mot andre tips også :)
Caracalla
250ccm

Re: Høyttalere i hjelmen.

Innlegg Bjork » 02 Aug 2009, 23:12

Det virket jo billig nok det settet på den siden du linket til. :gliis

Bilde

Men det jo ikke så godt å si hvordan lyden er uten å ha testet det..
2007 Can-Am Outlander MAX 800 EFI
Bilde
Bjork
Skogens Konge

Stolt fører av:

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 57 gjester