[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Fylkesmann, miljø og ATV (fantastisk)

Fylkesmann, miljø og ATV (fantastisk)

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Fylkesmann, miljø og ATV (fantastisk)

For ca 2 uker siden begynte jeg i ny jobb hos Fylkesmannen i Aust-Agder. Fabelaktig jobb og mye moro. Denne uka har vi vært i Embedsmøte, med informasjon fra miljødepartementet, helse sosial osv... Jeg satt i et møterom på hotell i Kristiansand (vel uviten om at jeg skulle få meg et SJOKK og en god latter). Miljø dep. hadde snakket i ca 2t om værn av strandsonen, skog, små frosker i dammer osv.. tema gikk over til skog og utmark og når jeg titter opp på storskjermen, gjett hvem jeg ser i et 2x2m stort bilde. MOGENS! på atv (utklippet fra avisen der han skal ha kjørt ulovlig). Jeg holdt på og ramle av stolen og begynte bare og le som den eneste av de totalt 80 representantene. Herregud tenkte jeg, nå sitter jeg i løvens hule. Jeg ville tatt en prat med de fra Miljø, men klarte og holde meg igjen, men neste gang jeg er innom kontoret dems så skal jeg grave litt i sakene :gliis

Bilde
:-)

Re: Fylkesmann, miljø og ATV (fantastisk)

Innlegg ovehbmo » 26 Aug 2009, 16:19

:politi Visste jo at Mogens var pr kåt :gliis men at det var så mye at han stiller opp hos fylkesmann var overraskende he he. Hvordan går det forresten med saken din Mogens, skjer det noe?
Voksent barn nå uten Can Am 400 Max xt
ovehbmo
450ccm

Innlegg lynxmann » 26 Aug 2009, 17:43

Håper du vil ha positiv innflytelse innflytelse i den nye jobben din, sånn som det er i dag så sidestiller jeg nesten fylkesmannens miljøavdeling med "djevelen" visst du som meg er intressert i snøskuter og ATV :wall

Neida det er ikke så galt, men med det regelverket vi har i dag og med en tilsynelatende stor vilje til og håndheve det til punkt og prikke så blir frustrasjonen stor visst man er intressert i motorisert friluftsliv.

Jeg håper vi ved stortingsvalget ender opp med en regjering som skjønner at det må endringer i dagens regelverk for og tilrettelegge for organisert bruk av kjøretøyer i utvalgte traseer og områder.

Gratulerer med ny jobb :gliis .
lynxmann
350ccm

Jeg jobber bare med IKT drift, men treffer jo folket hele tiden. Problemet er jo at Fylkesmannens jobb er og følge regjeringen og kongen. Kan ikke endre noe :evil:

Håper ny regjering kan endre noe ja. Hadde ikke gjort noe
:-)

..

Innlegg renegade_guy » 31 Aug 2009, 20:52

..
Sist endret av renegade_guy den 16 Des 2009, 13:08, endret 1 gang
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm

Stolt fører av:

Innlegg Mogens » 01 Sep 2009, 20:57

Hei. Har vært ute av drift noen dager.
Dette er helt konge. Lo godt da Phrode fortalte meg dette. Det er utrolig hva som kan komme ut av en jourmalist med lite å gjøre... Dette tar ingen ende. Jeg har vært i avhør hos politiet og tilstått alle mine synder.. Men de kan fortsatt ikke fortelle meg om det er ulovlig å kjøre der, så de skulle etterforske saken videre :-) Det har nå gått nesten 3 uker uten at jeg har hørt noe mer. Noen av "bevisene" i anmeldelsen var bilder av spor i løs sand/Grus 1,5 km. unna der jeg hadde kjørt - og det var fra en lovlig vei. De syntes det så ut som jeg hadde kjørt fort (anmelderen) men politiet skjønte tegninga når jeg forklarte hva bakdekka på en canam gjør med våt grus og gress selv i sakte fart. Regner med at dette koker bort, men hvis jeg blir "tildelt" en bot så vil jeg ikke akseptere det. Jeg har hørt med mange fra området og de mener det er lov å kjøre, og det er ikke merket med skilt eller bom. Det er heller ikke merket som turløype.
Trond Mogens Dyrnes
Buell XB9SX på plass :-)
Mogens
King of the Danes

..

Innlegg renegade_guy » 04 Sep 2009, 23:43

..
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm

Stolt fører av: