[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Atv Motard Norge

Atv Motard Norge

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Atv Motard Norge

Innlegg Taasen » 24 Nov 2009, 22:10

Hei ,

En Bergenser her som har samtale med to andre fra Nord i landet :) Vi vil gjerne få til atv Motard kjøring aktivt miljø i Norge. Dette er en sport som er helt super og vi bør kunne klare å få til noe her i landet også. Hvorfor er det bare Svenskene som skal klare dette, er vi Norske menn og kvinner så kjedelige at vi ikke gidd bruke tid på dette , eller er det andre gunner til at vi klarer å stille til noen løp, og så til slutt stiller det to stk til start?.. Dette er for dårlig. Kom igjen å la oss få fortgang på dette miljøet, det er kjekt, spennende og adrenalin sprutende.
Vi er ihvertfal 3 stk nå som vil kjøre, men vi trenger flere. Det er jo ikke noe profft dette men vi må jo begynne en plass. Får vi tak i nok folk så kan vi nok klare å få dette igjenom hos Nmf. Men kansje bindende kontrakt på en sesong om gangen kunne vært en løsning. Håper virkelig det er flere flinke og artige quad førere som vil få dette til. Dette kan vi fikse sammen.

Send meg tilbakemeldinger på mail til : p_thorsen@hotmail.com og merk mail med Atv Motard Norge :)

Håper på positive svar..

Mvh Preben Thorsen

Raptor 700 R :)
Taasen
250ccm

Re: Atv Motard Norge

Har det ikke vært kjørt motard i noen år allerede da?
:-)

Innlegg Taasen » 24 Nov 2009, 22:34

Jo men siste løp som blei kjørt , klarte bare to stk å stille til start, og da var det over og ut for denne gang. Håper å kunne få til et aktvt miljø, og jeg kan gjerne stå for samtaler med Nmf :)
Taasen
250ccm

2 stk??? Ja det er jo en liten skandale. Men hvordan er det med baner i landet da? Her i sør finnes det ikke en plass [sad]
:-)

Innlegg Taasen » 25 Nov 2009, 21:01

I Stavanger er det en helt ny Motard bane. Og ja det finnes flere baner i landet. Hvis vi for det til så blir det kjøring på samme plass som to hjuling gutta kjører.
Taasen
250ccm

Innlegg quad » 25 Nov 2009, 22:57

Vet det jobbes nå aktivt med å få til noe på østlandet,på rudskogen.ballen har begynt å rulle.
men man trenger folk,flagg vakter som kan stille opp hele tiden,å engasjerte folk som kan ta i ett tak.
jeg tror planen er å få til noe nå fort som mulig egentlig,så det blir litt kjøring fremover en gang i uken frem til våren(søndager).litt feil tidspunkt,men er sånn det må bli akkurat nå har jeg fått høre,så det blir mer eller mindre som ett prøve prosjekt frem til våren.kan jo såklart kjøre med cross dekk har jeg fått høre.men skinn dress osv er påbudt har jeg blitt fortalt.
skulle det bli noe av å det blir populært så er jo muligheten for att man kan få til noe på sommeren også etterhvert.
hvis noen er intrisert i å hjelpe til.aktivitets ledere,flagg vakter."plokke bil sjåfør" osv,så kan dere sende meg en pm så skal jeg videre sende dere videre til de som vill ha i gang dette.
hadde vært artig å fått til dette,tenk dere mulighetene når nye rudskogen blir byggd,hadde vært greit å allerede fått fot festet atv motard før den tid.
quad
250ccm

Innlegg quad » 26 Nov 2009, 00:07

PS:interesse for kjøring er også intrisangt å få en tilbake melding på.
det blir bare for morro dette,så ikke tenk på å koste på din atv mange tusen kroner får å bli med hvis det skulle bli noe av dette.
å kjøre med en helt vanlig cross atv uten senk å motard dekk er selvfølgelig velkommen,de fleste som er klare for å bli med nå å kjøre har ikke motard oppsett på sine atv'r.
nerfbars/fotbrett å dødmanns knapp må være på plass.
quad
250ccm

Innlegg quad » 26 Nov 2009, 21:28

HVA???????? ingen som er sugen på å kjøre atv på bane?hehe.kom igjen da folkens.
quad
250ccm

Innlegg Torre » 27 Nov 2009, 23:16

Joda, ser spennende ut dette...har ikke prøvd...men lyst til å prøve [oh yes]
Hvet ikke om klubben quad-x kjører på Gardermoen fortsatt-noen som vet?
Meldte meg inn der for noen år siden men ikke hørt noe...
Tore Jan
2010`Can-Am Outlander 650 MAX XT
http://www.ostlandetatvklubb.com/

Bilde
Brukerens avatar
Torre
800EFI

Innlegg Taasen » 28 Nov 2009, 12:35

Det er ikke den største interessen her inne.. skuffende. :( det med kjøring på gardemoen om søndager passer jo veldig dårlig for meg i Bergen, men jeg holder på med å få igjenom treningstider i bergen sammen med to hjuls gutta. Så håper det ordner seg. De skal i møte over nyttår så da blir det spennende :)
Taasen
250ccm

Innlegg smaug » 28 Nov 2009, 21:12

Grunnen til den lave interessen tror jeg er at super motart kjøring gjør atv kjøring til bane-racing og det er liksom litt det helt motsatte av hva de fleste i utgangspunktet kjøpte atv'en for. Mange her kjøpte nok atv for å kunne kjøre turer, være sammen med kompiser, kjøre land og strand osv og da blir plutselig bane racing noe som begrenser hele atv bruket da en super motard atv er temmelig moddet for det bruket og lite egnet til gatekjøring.
En annen ting er også at det er svært få baner her i landet så den lille interessen som måtte finnes, da kun blir rundt disse få(ene?) banen(e). Her omkring så virker det som atv er populært pga sin store bruksområdet og at det er et kjøretøy man bare kan jumpe på å dra ut å kjøre med under alle forhold, året rundt. Det er mye lettere å forsvare å kanskje betale ørten tusen i mnd når man kan bruke doningen titt og ofte kontra å ha nok en dings i garasjen som ikke blir brukt.

Missforstå meg rett, hadde det vært en bane i nærmiljøet hadde jeg vært truende til å kjøpe en DS450R og rigget den til sånt.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg quad » 29 Nov 2009, 17:53

Skjønner skjønner.
men hvor blir av alle cross atv'ene?vet det har blitt solgt hundrevis her å der,de står nok bare å blir støvet ned på låven.
men uansett om det hadde blitt noe på rudskogen nå i vinter så hadde nok fleste parten kjørt sin atv i original stand som jeg har snakket med,bare for å ha det artig å treffes.
det hadde nok blitt mer eller mindre samme som å kjøre på dem treffa som var før i rom jula.men med litt strengere regler når det kommer til personling utstyr osv.
så hvis dette hadde slått ann,å man kunne muligens få til dette på sommeren også på rudskogen,så kunne man eventuelt vurdert tanken ved å oppgradere atv'n sin for normal motard bruk på bane hvis man blir hektet.
har en som er godkjent aktivitets leder som brenner for dette,men må ha minst en aktivitets leder til,i tilfelle den ene blir syk,eller kan ikke komme,da får ingen lov til å kjøre på banen uten aktivitets leder.
quad
250ccm

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 58 gjester