[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Spill (Konsoll/PC)

Spill (Konsoll/PC)

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Spill (Konsoll/PC)

Innlegg Hisap » 20 Des 2009, 03:25

Hei hopp.

I disse vintertider da man sitter på brøytevakt og det er vanskelig å spå arbeidsdagen finner jeg det utrolig avslappende å spille litt, enten det er på konsoll eller pc.
Nå om dagen prøver jeg meg på "Age of Conan" fra norske Funcom da jeg fikk en mnd gratis der av en kamerat, må si det er et fengende spill, men nå er jeg mer SciFi fan.

Synes det er utrolig avslappende å spille mmorpg da dette er en del mer sosialt en å sitte alene å spille, i tilleg så har jeg mange kamerater som spiller det.
Har spilt en del World of Warcraft, men la det helt på hylla da jeg ser mer og mer folk få et usunnt forhold til spillet.
Anarchy Online har jeg spilt av/på i 8 år nå og synes det fortsatt er utrolig morro.

Ellers går tiden med til spill som Counter-Strike, Call of Duty, Borderlands, Fallout.

Noen andre her som driver med lignende?
Kom gjerne med spill, xbox/psn/steam ID og lignende så man kanskje kan prøve å få spilt litt sammen?

Ser fra signaturen til phrode at han driver med spill også, så da er jeg iallefall ikke HELT alene her inne [oh yes]

Ordbok for de som ikke er helt med i gamet:
MMORPG = Massive Multiplayer Online Roleplaying Game - Dette er spill som er i konstant utvikling der du spiller med flere titusen av andre mennesker i en virituell verden, de har som regel egen ingame valuta og man kan opparbeide seg ting over tid, enten det er kjøretøy, utstyr eller lignende.
Bilde
Hisap
650ccm

Re: Spill (Konsoll/PC)

Innlegg kjetilemil » 20 Des 2009, 06:46

Her går det i PS3 veit du Hisap. Nå om dagen går det i Modern Warfare 2.. Helt konge. FPS har i alle år vært best på pc, men etter at jeg kjøpte Frag FX funker det fint på PS3 også. Har aldri spilt rollespill på nett, da det ikke fenger..

Hvis du har spilt FPS på PC i alle år anbefaler jeg Frag FX.. er jo MYE bedre å spille slike spill på HD TV fremfor pc syns nå jeg.

Flere som spiller Modern Warfare på PS3 online så er nick det samme som på forum hvis noen vil skyte litt :)

(tore, Fra mandag er det julefereie.. du får komme å prøve Frag FX og kanskje frese litt)

God jul....
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm

Stolt fører av:

Innlegg smaug » 20 Des 2009, 10:21

Har blitt veldig lite spilling i det siste. Synes det er så jævla mye dårlige spill som utgis for tiden. Jeg er stor fan av Rainbow Six spillene på PC og Ghost Recon. Ellers så synes jeg Modern Warfare 1 og 2 var skikkelig gode. Herregud for et tempo og kaos de spillene klarer å gi. Skuffende at gameplay'et er så statisk og stakato når så mange spill har klart å få dette skikkelig til slik som Ghost Recon og de nyere Rainbow Six spillene. Jeg tenker da på at man kan ta skikkelig dekning, stå med ryggen til veggen og se forsiktig rundt et hjørne osv, ikke bare dukk eller kryp og med børsa alltid rettet framover. Ellers må jeg si at Modern Warfare 2 var et imponerende spill og jeg var litt overrasket over at det kjørte så godt på min litt "low end" spillemaskin. Har også spilt Farcry 1 og 2, Bioshock, Fallout 3(den var foresten også bra og mye spill for pengene, spiller det lenge) og sikkert noen andre jeg ikke kommer på i farten.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Innlegg Hisap » 20 Des 2009, 13:53

Må si Fallout3 er en av de bedre spillene i moderne tid, men nå har jeg alltid vært litt mer interesert en gjennomsnittet i hele fallout serien.
Kjøpte GOTY Edition fra play.com for 23£ og må si det var verdt alle penga.

En av grunnene til at jeg liker mmo, er jo at det ikke er mye statisk da det som regel er deg og et par venner som spiller i en verden som konstant forandrer seg.

Kjetil: Så sant været tillater det drar vi til Hamar på julaften og blir muligens 1 eller 2 netter. Spørs hvor lenge svigers vil ha oss der [vittig]
Bilde
Hisap
650ccm

Innlegg aleksander8 » 20 Des 2009, 22:15

liker du fallout 3 og scifispill generelt så anbefaler jeg Mass Effect på det varmeste,
aleksander8
800EFI

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 49 gjester