[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Nytt norsk ATV- og Quad-blad?

Nytt norsk ATV- og Quad-blad?

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Nytt norsk ATV- og Quad-blad?

Innlegg Wikingen » 22 Feb 2010, 02:30

Har hatt en ide i hodet i mange år, nemlig om å starte et magazine om ATV/quad eller offroading generelt.
Etter som jeg ser aktiviteten her på forumet, og i klubbene rundt omkring, synes jeg det er liten info å hente for oss som liker å lese litt om nytt og "dette og hint", vedr. syklene våre, ikke minst de vi drømmer om, utstyr til syklene, tester osv osv.
Svenskene har sitt ATV & QUAD og ATV och Tärreng, og vi har ATV-Nordic.
Er det "behov" for noe i tillegg?

Tenkte å begynne med ei web-side til å begynne med, måle antall besøkende, og så kanskje få noe i trykken.
Hva tenker og tror dere om dette?

Jeg er VELDIG åpen for tanker og ideer. [oh yes]

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI

Re: Nytt norsk ATV- og Quad-blad?

Innlegg kjetilemil » 22 Feb 2010, 06:18

snakker bare for meg selv men hadde det kommet et reint norsk ATV blad hadde jeg nok handlet [oh yes]

Problemet er å fylle de med skikkelig stoff over tid. Er vel deler av grunnen til at ATV nordic har fylt opp de fleste sidene sine med snøscooter stoff. Noe jeg ikke har noe volsdomt interesse for.. her går det kun i ATV [vittig]

uansett.. Lykke til.
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm

Stolt fører av:

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 48 gjester