Trenger litt kjøpsråd

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Trenger litt kjøpsråd

Innlegg parkerik » 22 Mai 2010, 14:21

Hei,
Jeg er en voksen gutt som er på jakt etter en ny leke.
Jeg går med planer om å kjøpe veiregistrert Cross ATV, og har i den forbindelse noen spørsmål;

Jeg er på jakt etter brukt ATV i prisklassen 50 -65 tusen og har vurdert Suzuki LTZ 400 , og Polaris Raptor 500

Polarisen har jeg fått intrykk av at de har svak gearkasser. Er der delte meninger om dette?

skal bruke ATV en til kjøring til jobb(veldig kort), kjøring på grusvei og asfalt , atlså leking/nytte 50/50.
Jeg ønsker et kjøretøy som løfter på fremhjula når jeg vil, ihverfall på første gear, samt gir meg et smil om munnen ihvertfall i et år fremmover..Er dette mulig med en sykkel i denne prisklassen?
Det eneste jeg har bestemt meg for er at jeg skal ikke ha en atv med dårlig kvalitet..(kina)

Jeg lurer foresten og på hvordan LTZ 400 er plombert for å yte bare 20kh., ser raptoren har enkel sperre på gassvire EL.

tar gjerne andre tips og erfaringer.
mvh
PerE
parkerik
80ccm

Re: Trenger litt kjøpsråd

Innlegg #3grina`n » 22 Mai 2010, 15:40

kjøper du suzuki så får du iallefall mye for pengene, ltz400 har bombesikker motor [oh yes] Noe som igjen betyr mere tid til kjøring enn å skru!!
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI

Re: Trenger litt kjøpsråd

Innlegg parkerik » 23 Mai 2010, 22:55

Hei,
Takk for svar. da blir det nok suzukien hvis jeg liker den etter prøvekjøringen. Noen som mener jeg gjør dumt i det. Går Raptoren mye bedre?
Ser det er mange som leser poster, ,men lite svar å få. Fit om noen mener noe, er åpen for alle slags inspill.
P-E
parkerik
80ccm

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 45 gjester