[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hva slags nettleser??

Hva slags nettleser??

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Hva slags nettleser??

Innlegg #3grina`n » 30 Jun 2010, 19:42

Noen som har anbefalinger og hvorfor de synes den de har er den beste?
Personelig så bruker jeg firefox... hva med google chrome f.eks? eller opera?
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI

Re: Hva slags nettleser??

Innlegg kjetilemil » 30 Jun 2010, 19:57

Har selv brukt FireFox leeenge nå.. men lastet ned "safari" for litt siden og har ikke byttet tilbake. Safari er jo et Apple produkt. synes dette funker veldig greit på min laptop med Vista Home. Kjører lett og er oversiktelig og enkel å bruke!
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm

Stolt fører av:

Innlegg #3grina`n » 30 Jun 2010, 20:30

ok, byttet fra ie til firefox nå... det var jo helt eventyrlig i forhold! Fikk plutselig raskere internett :)
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI

Innlegg la7tma » 30 Jun 2010, 22:38

har brukt opera i så mange år nå at jeg har glemt hvordan IE er.
har teste firefox og syns operan er raskere på mine lappiser
polaris x2 500,
dritter i kulda med heated clothing,
la7tma
650ccm

Innlegg smaug » 01 Jul 2010, 14:08

Firefox med mouse gesture(heter noe annet nå men husker ikke hva), downthemall, adblock og x-marks(gamle foxmarks) er helt konge. Må av og til over på IE pga enkle nettsider ikke funker på noe annet men 99,9999% av tilfelle så er det FF som er brukt hos meg.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 46 gjester