Ferien nærmer seg slutten og inlegga tar seg nok opp igjen.. Det jeg syntes er topp med forumet, som jeg håper alle vil fortsette å ta vare på, er at det har vært grobunn for danmarksturer, atvklubber, småtreff. Det har også nå ført til faste dager for kjøring på Østlandet, og mange turer i Arendal, bergen og Trondheims- områdene. Håper alle vet å ta vare på dette forumet ved å fortsatt være aktive her inne. Jeg har kjørt ATV siden 2004 og det var ikke så kult i starten da man ikke hadde noen å kjøre med. Gjennom forumet og turer som har oppstått her så har jeg nå lagret 15-20 tlf. nr på mobilen som jeg kan ringe hvis jeg savner noen å kjøre med eller ønsker å dra igang en tur. 4-5 stk. bor også faktisk i umiddelbar nærhet av meg.
Det er viktig at alle, selv om de ikke har noe teknisk eller viktig info å komme med legger inn en post i ny og ne sånn at vi holder dette forumet varmt, og bevarer det som norges største og viktigste atvforum. Kanskje vi også kan bli det største forumet for mcregga kjøretøy..... Can Am er jo norges mest solgte mc siste 3 år såvidt jeg har fått med meg
Vil også benytte dette innlegget til å takke deg/dere som har dratt igang forumet, og også til dere som i kjølevannet har dratt igang klubber over nesten hele norge. Slike forum som dette og klubber trenger ildsjeler som tar ansvar. Igjen TUSEN TAKK. nevner ingen navn, men dere det gjelder vet om det og jeg håper dere tar det til dere. Skrik ut om dere har behov for hjelp så skal vi som ikke har ofret så mye tid, eller ikke har den kunnskapen dere sitter inne med stille opp så godt vi kan!
God sommer til alle her inne, så håper jeg en del av oss snart sees igjen med ATVen mellom bena....
Helt til slutt vil jeg komme med en oppfordring til alle dere som ikke har tatt skrittet ut og møtt andre folk fra forumet på tur eller kjøring. Ikke nøl. Jeg har fått flere nye venner og alle jeg har truffet fra forumet er veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg har vært med på tur med mange herfra og også fått hjelp når jeg har hatt behov for det. Det er aldri nei når man spør om noen kan stille opp, og samlet så har vi mye kunnskap og mange ressurser. Derfor oppfordrer jeg alle brukere til å hoppe over de inlegga dere ikke liker og nyte alle fordelene med dette stålende forumet.