Helt enig med deg.
Har sett at det er debatter om disse andre merkene enn P og CA.. på steder som diskusjon.no og andre forum.
Derfor mener jeg at vi som er faste her inne har en jobb å gjøre med å være mer åpne.
Men på den annen side så kan en ikke forvente at can am nerdene skal gidde å ha noe som helst med andre å gjøre om de selv ikke ser det slik.
Synes f.eks. at det er knallbra for forumet det shortcut nå holder på med... mekker og tester ut et kina merke med objektivitet og optimistisk pågangsmot...all honnør til han for det.
Har selv stående en SMC Mistral 50 ccm moped regga sak. Egentlig sønnen sin men det er jeg som har mekka på den.
Kvaliteten er da ikke så dårlig. Den er også lettskrudd synes jeg.
Det er en av de mest solgte moped atv i Norge de siste årene men å få svar her inne er jo nesten umulig....noe som igjen viser at de som har SMC enten vegrer seg for å skrive ...har funnet et annet forum eller rett og slett har så gode atvèr at det er intet å skrive om
Fellen ved forum som dette er å skape et image der mange får et intrykk av at de vil bli outsidere i negativ forstand om de ikke har de dyre merkene.
Vi må vise at de med andre merker også er velkomne også.
Har fleipet med endel Harley folk som jeg både jobber med og ellers kjenner...... om jeg får bli med på treff med min Amerikanske to sylindrede MC regga atv.... de bare ler.
Forstår det jo.
Men siden dette faktisk er et atv forum, både i navn og ånd... til endel av oss... så har vi et forbedrings potensiale.
Helt dønn ærlig så vil jeg vite mye mer om alt fra Artic cat til Loncin.