Kaldt, klart vær her idag - vind fra nord og kun 12 grader - huttre! Så... det blei kun handleturer med rotaxen men på vei til butikken kom vi over en rød bomb men butikken var stengt så jeg tenkte jeg skulle svippe oppom i kveldinga (mange butikker praktiserer siesta her - åpent fra 09 til ca 14 og så åpent fra 16 til 20) - men da jeg skulle dit om kvelden kom jeg ikke lenger enn 50 meter før jeg så en rød atv i rurndkjøringa -så jeg la meg på hjul og han parkerte rett opp i gata - jeg så med en gang han ikke var spanjol så jeg spure om han var norsk - selvfølgelig var han det..... han kjørte en Honda Rincon 700 cc så jeg dro ham med meg opp til crossbanen der vi fikk litt utløp for frustrasjon - store smil hos oss begge og vi bestemte at vi skal kjøre tur i fjellet sammen ved en senere anledning. Honda'en er den største atv'en jeg har sett på veiene her - de fleste er under 300 cc. Og dersom noen lurer..... vi trives fremdeles her og savner ikke snø og blå grader.
Rød bombardier, trolig 05 modell. Og nordmannen på Hondaen - han kjørte i shorts! Skal bli artig å ha andre å kjøre sammen med.