Etter nesten ei uke med ustabilt og kaldt vær + svigers på besøk er vi tilbake til normalen (hva nå det måtte være) - kaldt idag også, bare 14 grader og isende nordavind. Vi tok en sving opp i fjellet som vanlig for å fortsette på veien der shortcut og jeg snudde - i enden av veien var det en fantastisk utsikt fra en topp på 1125 moh.
Morro Blau - 1125 meter over havet - klar, skarp luft og utrolig utsikt. På veien dit kjørte vi i søledammer med is. Dette fordi denne siden av fjellet ligger i nord-øst og sola har ikke fått tak. Jeg kjører selvfølgelig i sandaler.
Ei hytte som er satt opp ved en vannkilde - her var det benker og ei vannkran i fjellveggen der kaldt, klart vann strømmet ut.
Merkelig fjellformasjoner - ser ut som to tynne vegger.
Nede på "lavlandet" igjen - vel, vi er vel på ca 500 meter - utrolig flott med blått!
2 gulinger - tror kanskje den bortreste har fleste hk...
Kjørte over den vanlige elva igjen som nå var blitt en bekk - men, siden jeg er tullebukk og kjører i sandaler så får jeg skylde meg sjøl når den ene seiler av avgårde - fikk tak i'n igjen ja...
Var innom VG og kikka - tror vi har gjort rett i å dra til Spania og ikke være i Norge i vinter?
Hej då og kos dere i snøen! (den forsvinner vel til juni?)
Ændersen og Syllen