Idag var det solokjøring - Syllen var plaget med plagene sine så hun syntes det var best å hvile korppen. Det første jeg møtte da jeg kom ut av garasjen var en grønn outlander - Jeg tuta og han hilste. Fikk ikke snudd for det var mye trafikk i hovedgata.
Jeg har fått tips om en del fine veier og den ene skulle gå på baksiden av Solgården og Den Norske Kirke på Costa Blanca. Solgården og kirka har jeg vært i nærheten av før men den fine grusveien fant jeg ikke. Men jeg fikk i alle fall slurpet i meg litt kirkelig luft utafor kjerka (men bli ikke kirkegjenger av den grunn).
Her har jeg funnet nok et vannreservoir - snakket med noen engelskmenn som fiska der og en av dem dro opp ei karpet på 1 kg mens jeg så på.
Her er jeg oppi bushen bak den norske kjerka - Benidorm til venstre og La Villajoyosa rett fram.
Mandeltre i blomst - det var lave skyer i fjellet idag men over middelhavet var det blå himmel og sol.
Her er jeg i et vernet område - møtte på en vakt i en 4x4 Toyota og stram uniform som pekte at jeg måtte holde meg på veien og ikke parkere oppi skråningen, he,he
Ændersen