Det blei kun tid til en ettermiddagstur idag men vi fikk i hvert fall rista løs alle innvollene...
Masse appelsiner! Det dyrkes mye sitrusfrukt i området og mange har ikke kapasitet til å høste appelsinene så når de blir skikkelig modne, faller de av og triller ned over veiene og ned i grøftene. Det er en uskreven regel her om at veifarende kan spise appelsiner for å slukke tørsten. Og disse var jeeeevli søte og saftige og dem splasha fint under dekka.
Vi fant igjen en vei vi ikke visste eksiterte - det hadde gått mye jord og steinras og det var mange steder dype renner etter regnværet - vi skulle ned denne bakken og det gikk greit, men rund svingen var det ei renne på ca. 1 meter dybde som jeg ikke turte å prøve meg på. Det er skummelt om noe skulle skje så langt fra folk, spesielt siden man er alene og det var 1 1/2 time til mørket kom - så.. jeg måtte rygge opp denne steinrøysa.
Vi fant denne klare fine bekken, men da Syllen skulle kjøre ut av vannet, glemte hun å klemme inn 4x4 knappen så ræva på gulingen spant seg ned i dypet og det begynte å boble fra exhausten - men, etter litt strev fikk vi fresa den opp av kulpen - rein og fin vart'n.