Tok meg en tur her om kvelden, og la ut på E6 opp mot Dovrefjell (bor på Dombås). Det ble litt kaldt og jeg møtte et kobbel med trafikk, så jeg kjørte av E6 og inn på en liten skogsvei, så snudde jeg 10 meter der inne og kjørte ut igjen på E6, og rasa så litt frem og tilbake i sentrum.
Når jeg så stopper og skal inn på den såkalte "Grillen" for å ta en kaffe, så kommer det en bonde bort til meg og sier "Du kjører ikke i skogen min èn gang til!!"
Og jeg svarte da at jeg hadde ikke kjørt i noen skog, så sa han at han hadde sett meg ved den veien, og jeg forklarte så godt jeg kunne at jeg bare skulle snu fordi det ble så JÆVLIG kaldt! Han roa seg ned etterhvert og så fikk han navnet mitt.
Det er sannelig ikke mye som skal til om dagen for at folk flyr i flint, og attpåtil så anklagde han meg for å fjerne en trestokk som han hadde plassert over denne fine veien sin....
Jeg skulle kanskje ha avsluttet med "Er du så fryktelig misunnelig, så skal du godt få prøve den en tur...."[/GVideo][/youtube]