LTR450 » 08 Des 2008, 20:02
Eg gikk opp på trafikkstasjonen og sa eg ville ha prøveskilter for prøvekjøring.
Gidde de en lapp der det stod rammenr, merke og type. Fyren bak disken spurte om det hadde vert skilter på den før, og det svarte eg nei på. Så spurte han om det samme igjen (han ble litt overrasket), så svarte eg nei, men eg sa at det finnes samme type ATV som kjøres med skilter, bare akkuratt denne IKKE har vert skiltet.
10 minutt etterpå gikk eg storfornøyd ut dørene, 450.- fattigere, og fikk 2 herlige dager med ATV`n.
Men det var faktisk en som skulle prøvekjøre den også, så eg leide ikke skiltene for ingen grunn/falsk grunn.
Min bråket en del, gikk ganske vilt, og trakk mye oppmerksomhet.. Men ikke så mye fra snuten, heldigvis. Bare litt pga. støy og prøveskiltet var tapet under skjermen, så godt synlig som bare mulig (selv om det ikke var så synlig)
Og som de sier her: ikke strekk grensene for langt, det er meget strengt med prøveskilter på biler pga. desse trimma japsebilene/banebilene som strengt tatt ikke har lov å være på vegen etter norske lover.
Så ikke ødelegg prøveskilter for motorsykkel/ATV`er.
Suzuki LT-R450 QuadRacer K7 - Hvite skilt
95` Nissan 200sx S14 - 480hk. (GT3076 ar.86 @ 20.4psi)
95` BMW E34 525TDS Touring
86` BMW E32 735i