CCOB » 08 Mai 2009, 13:03
Føler jeg må få si noe her..
Jeg har som endel sikkert har fått med seg hatt en godel kontakt med SV (statens vegvesen) ang dette å tilhenger....
Det som er oppgit i vogn kortet er hastigheten de fikk på maskina med en gjennomsnitelig mann på med ORGINAL dekk, jeg har jo modifisert å satt på bil dekk på min.... Det som sjokerer meg litt i denne sammenhengen er at maskina mi skal gjøre 78 med orginal dekk.... Vis meg den fra SV som setter seg på maskina mi med orginal dekk å legger avgårde på vegen i 78 KMt.... Selvmords forsøk. Jeg har snakket med brp å de sier nesten det samme i denne sammenheng. min går faktisk fortere med vegdekkene enn med terreng dekkene, så skal min inn på kontroll nå så vill den gå fortere, ifølge sv så MÅ jeg da kjøre med terreng dekkene, min innvenning om trafikk sikkerheten ble blankt avist som tull..... han jeg snakket med hadde aldrig kjørt ATV kom aldrig til å kjøre ATV. av en enkel grunn.... de er livs farlige.... Jeg har sluttet å snakke med de å bestemt meg for å ta den saken den dagen jeg blir stoppet. Litt interesangt er det da at jeg møtte en gulklistret polaris som det stå vegvesen på med uregg tilhenger på RV 3 for ikke lenge siden, nei ikke MESTA men vegvesen.... jeg trodde de viste at de ikke kunne leke seg slik... konklusjonen min er dermed, jeg har god kommunikasjon med NMU så får vi se om de hjelper oss tilbake dit vi hører hjemme som MC...
MVH
CCOB
Can-Am 800 LTD 2011 The bloo lady....
Can-Am 800 LTD 2009 The Red Lady (Solgt) 80(
Can-Am 500 Max XT 2008 The undertaker (Solgt) 80(