Jeg har problemer med å forstå irritasjonen (visste ikke om det var seriøs ment eller fleip). Det fins ingenting galt i å glede seg i om å bryte den virtualiseringen av et forum på Internett; på sånne turer man treffer "live" alle forskjellige mennesker som man kun kjenner via en nickname. Disse mennesker er de samme som hjelper en med tips, gode og dårlige råd osv. Felles for alle er at samtlige har en fellesinteresse og det er kun å like atver.
Alle har forskjellige meninger selvsagt, noen stemmer rødt og noen andre mega blå, noen er morgefugler og andre vampyrer, allikevel kan alle ha det kjekt sammen når man finner et møtepunkt.
Uansett, turen er noe å glede seg over. Jeg skulle ha reist i dag, men har slitet med en liten oljelekkasje som nå er fikset, så nedtellingen gjelder for meg fortsatt da jeg dessverre reiser dit på fredag istedenfor å ha reist i kveld. Det er en del km foran meg Stavanger-Kristiansand-DK-Gudene vet hvor og retur til Stavanger igjen.
En sånn tur er absolutt til å anbefale, det er definitiv moro å treffe folk du ikke kjenner på en annen måte enn via en dataskjerm og i tillegg får man kjøre og oppleve ting i lag med mange andre som har noe felles.
Bilder blir sikkert tatt i massevis, historiene kommer også til å bli fortalt, men det er også fritt fram for å la det være å se og lese dem
Så, relax, ta det piano og gled deg over alle bildene du kommer til å hoppe over
. Vi andre bare kjører vi