Litt blandet her også men en flott totalopplevelse. Ingen skal ta det ifra de
.
Jeg tok turen ut med Can-am og fikk parkert ved døra...greie politifolk
Fikk 2 gratisbilletter av noen i systemet og med å selge den var karene tjente jeg på å dra ditt.:)
Mega show Solbergkarane og Gatebilfolket fått til. Hadde alle gullgutta der nesten jo....filmet 30 min. med video..så da er den i box.
Sykt rått med formel 1 bil- sykt å høre- HVILKEN MOTOR..men som Arne Fredly sa- så er det ikke lett å få vist hva denne er go for der inne.
Så artig å se Hirvonen og Grønholm også--fy pokker å kontroll de har på sakene sine. Men trodde pinadø Henning skulle snurre ned pc-bordet til formel 1 gutta..var ikke mer en en god halvmeter fra bordet dems:)
Ja, det skal mye til å klaffe da det er første gang de drar i gang og uforutsette ting skjer...
Blir garantert ikke slik til neste år og da holder nok pølsene lenger en bare den første timen...og varslingsanlegget/blinkers som var helt nytt funker.
Men- hvilken interesse fra folk...de snakket om noen tusen ikke hadde bilett..og hvilken bilkø fra Oslo...godt jeg kunne kjøre på rabatten/yttersida av veien i gangfart.
Ble kaldt med 4 garasjeporter åpne i 4 timer i hallen-så glad jeg kom i mc klær...
Neste år får vi i Østlandet ATV Klubb ordne slik at vi kan stille med flere ATV og vise oss frem på banen og for publikum
-slik Ford utførte...skal jobbe litt med det i styret.