Hei hopp.
I disse vintertider da man sitter på brøytevakt og det er vanskelig å spå arbeidsdagen finner jeg det utrolig avslappende å spille litt, enten det er på konsoll eller pc.
Nå om dagen prøver jeg meg på "Age of Conan" fra norske Funcom da jeg fikk en mnd gratis der av en kamerat, må si det er et fengende spill, men nå er jeg mer SciFi fan.
Synes det er utrolig avslappende å spille mmorpg da dette er en del mer sosialt en å sitte alene å spille, i tilleg så har jeg mange kamerater som spiller det.
Har spilt en del World of Warcraft, men la det helt på hylla da jeg ser mer og mer folk få et usunnt forhold til spillet.
Anarchy Online har jeg spilt av/på i 8 år nå og synes det fortsatt er utrolig morro.
Ellers går tiden med til spill som Counter-Strike, Call of Duty, Borderlands, Fallout.
Noen andre her som driver med lignende?
Kom gjerne med spill, xbox/psn/steam ID og lignende så man kanskje kan prøve å få spilt litt sammen?
Ser fra signaturen til phrode at han driver med spill også, så da er jeg iallefall ikke HELT alene her inne
Ordbok for de som ikke er helt med i gamet:
MMORPG = Massive Multiplayer Online Roleplaying Game - Dette er spill som er i konstant utvikling der du spiller med flere titusen av andre mennesker i en virituell verden, de har som regel egen ingame valuta og man kan opparbeide seg ting over tid, enten det er kjøretøy, utstyr eller lignende.