Igår fikk jeg en telefon fra en av gutta på Moflaten som hadde lyst å hilse på oss på hytta på Eidskogen. Hyggelig det, tenkte vi, men det hadde jo vært bedre om besøket hadde komme på fredag kveld slik at vi hadde hatt hele helga forran oss.
Så... kl 19.30 møtte jeg representaten fra Moflaten og fruen hans ved Sigernessjøen - de kom i Moflatens transporter og på planet sto det en XT-p parkert - joda, de skulle bare levere XT-p'en til Syllen.......
Shortcut og frue overnattet i gjestehytta og vi fikk tatt oss en sving med den nye svartingen idag - og ikke nok med det... han tok med seg 400'en tilbake til Moflaten for den skal selges. Både Syllen og jeg får hakeslepp av den gode servicen og kundebehandlingen på Moflaten - helt fantasatisk!!
Takker Runar og frue og takker til Terje!
Her skal Syllen til Skotterud for å fylle opp tanken og reservekanna. Hun har gått rundt og glist i hele dag! Nå slipper hun å slite og få vondt i skuldrene - servo!!!!
Ændersen (som ikke har noen 400 lenger men en 800 som står hos Moflaten til en liten reparasjon)