I lys av noen diskusjoner som har vert i det siste så har jeg en liten yttring og komme med.
Synest det er en litt negativ holdning inne her, virker som en gjeng gamle grettne gubber som er imot alt til en hver tid, men dem skulle gjerne ønske det var mange flere brukere som var aktive inne her, det må jo vere lov og si kjør på, vi prøver, bra tiltak e.l.
Virker på meg som att moderatorer inne her legger ned masse tid og ressurser i å prøve nye ting og nye løsninger, hva med og heie dem frem istedet for og bue dem ut?
Hadde jeg vert moderator her så trur jeg det hadde haglet med rød moderatorvarsel og pm er i enkelte sine innboksen.
Når det er sagt så har jeg vert medlem her en liten stund, fulgt litt med og skrevet noen innlegg her og der, litt fordi jeg solgte en ATV jeg hadde for to år siden, men er litt mere aktiv nå siden jeg nylig kjøpte meg en UTV (side by side)
Vill ikke si det er som å gå inn i en fryser, men er ikke en glovarm velkomst når mann kommer inn her (Ikke så mye på person, litt mere holdninger og inntrykket jeg har fått)
Det blir ikke flere aktive brukere om alle bare sitter på ræva, ting må utvikles, det er livets gang.
Dem som vill kan jo ta det til seg, dem som ikke vill kan jo la det vere og dem som er helt uenig og mener jeg er en tulling som mener det jeg mener, kjør diskusjon.