Kan på det høyeste anbefale deg 9x27" foran og 11x27" bak på 6-8" brede felger med ITP-innpress. Bygger ca en tomme lenger ut enn orginale felger og er et must for å få rette look'en
![Smil [smiil]](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Da har du dekk som ikke tar noe merkbar motorkraft(med mindre ccm<500), det tar lite på forstilling(store, brede dekk er på atv, som på bil++, ikke særlig godt for understell og særlig ikke forstilling), du har dekk som styrer godt og lett, og det ser imo "perfekt dimensjonert" ut på maskinen. Husk at om du velger like brede dekk foran og bak, vil framdekkene stikke lenger ut enn bakdekkene(bredden mellom navene foran er større enn bak), så hvis du ikke putter på spacere bak ser det helteit ut! Putter du på spacere bak, ender du med enda mer slitasje på bakstilling... 28"++ er tøft, men du tjener lite på å ha det, og imo bør du egentlig ha heisekit for at 28" skal se "riktig" ut. Lav maskin med hønn-schwæære ballongdekk - ikke kult! HØY maskin med hønn-schwæære hjul - skamrått
Jeg har kjørt med ITP 589 og Wanda 317(SwampLite), og det er knallbra dekk begge to. ITP 589 er killer i gjørme og snø - som å kjøre med skovl-dekk, men er sliti ut etter få km langs vei og er nokså dyre! Wanda dekka er slitesterke, fungerer bra langs vei, og er neeesten like killer som ITP 589 utenfor vei.
For meg er det utenfor vei som gjelder, så et middels bra terrengdekk blir altfor kjedelig, og jeg kommer nok til å velge Wanda-dekket neste gang også - Über fornøyd, alt hva gjelder prestasjoner, pris, look osv
Synes det også ser greit sinna ut med "bare" 9" brede dekk foran...