Hei
Har den gleden av å kjøpe og kjøre noen av Norges første 8-lags radial "All terrain dekk" for ATV og UTV(side by side).
Det jeg vil med dette innlegget -er å gi forumets medlemmer tilbakemeldinger på hvordan disse dekkene egentlig er.
Norsk Maskinutvikling har tatt inn 3 GBC modeller med denne nye oppbygningen. De andre 2 dekktypene i samme serie heter heter Spartacus og Dirt Commander.
NB: Min test er og blir objektiv og uavhengig av forhandler.
Jeg har akkurat fått montert disse på felgene og kjørt de "uballansert" rundt på lørenskog samt til Spydeberg og GP i Svindalen nå i helgen11/07-09. De skal snart til avballansering da dekkene har satt seg til felgene. Dekkene er prøvd i søle/gjørmevann, svaberg litt gjørme. Dekkene ble kjøres med 4,5 til 11 PSI på asfalt, grusveier, terreng, løst og fast underlag. Bilder vil også komme-mulig video.
Grim Reaper- er ypperlig til veibruk da de har et siksak mønster på dekkets høyeste punkt-midten.
PS: Bilder av dekkene på canamen min i bruk sees bla.a på link til Svindalen/Gledeslia denne helga på forumet.
Da sykkelen min har et spesielt oppsett/modifisert vil jeg ta hensyn til dette i mine vurderinger.
Kommer med mer info om kort tid..